9 Maj

God morgon
 
vaknade upp som vanligt och gick upp och fixade lunch till tjejerna då Keli redan hade fixat frukost till Char.
 
Sen så skjutsade Kelli Connor till tåget och jag tog Kate till skolan.
 
Sen hem och fixa efter frukosten, och sen så började jag och Char att prova att göra sin egen kudd set hon fick av mig i födelsedags present :) (plus varför Char har pyamas e pga att den har pyamas dag i dag i skolan)
 
Sen så tog Bill henne till skolan så jag gick ner till mig och tog en nap på två timmar, (var så trött plus ont i rygg och mage) men efter den nappen och en dusch så känndes allt lite bättre :)
 
sen kl 2:40 blev det att gå och hämta upp Charlotte (då bilen fortfarande var på service), Sophie och Anissa följde med för playdate men först gick vi in på Maner Deli för lite glass köp :)
Coola tjejer i pyjamas haha :)
 
Väl hemma så blev det för dem att leka medans jag tog ut Cody
 
Sen när bilen var tillbaka så blev det för mig att åka och hämta upp Kate från softbolls träning och väl hemma så lekte jag lite med tjejerna, eller ja dem gav mig en makeover med smink och så haha (alltså e jag inte bästa au pairen or what haha ;)
 
Sen när tjejerna hade gått hem så kom Kelli hem och sen så hade hon gjort jello till Char 
Så jag fick smaka också, kanske inte värdens godaste men det gick att äta haha
 
Och sen så åkte Kelli iväg och så kom pizzan Bill hade beställt till mig och Char och Kate och efter att ha ätit så åkte jag och hämtade Bill. När han kom hem så åkte han nästan igen, så då blev det film och lite glass med Char
, vi tittade på Pitch perfet (sjukt bra film ) eller ja Char somnade i mitten av filmen men jag tittade klart på den och sen hittade jag Breaking dawn part 2 (Twilight) på en kanal så jag tittade på den tills Kelli och Bill kom hem. Då bar Bill upp Char och jag gick ner till mig och somande nästan direkt var ganska trött.
 
I morgon e det lördag och då ska jag träffa Lea plus har också lite planer på kvällen
 
JIIADÅ
 

Kommentera här: