5 maj , Cinco the mayo, eller ja CHARLOTTES 9 ÅRSDAG <3

Grattis min finaste goaste, galnaste, underbaraste, grymaste Charlotte på 9 årsdagen :) <3<3 min lilla cupcake <3
love you <3
 
Morgon som ni förstår så fyller min lilla Charlotte 9 år idag
 
Men vaknade upp och fixade mig och sen blev det att gå upp, gav födelsedags barnet en stoor kram :)
SEn fixade jag frukost till henne och lunch till Kate, Kelli skulle ta ut Char på lunch idag, såå behövde inte fixa någon lunch för Char.
 
Sen kom bil hem med donuts, tudligen en tradtion i family wise att äta det på födelsedags morgonen :)
Vi hade en litet ljus i chars donuts och så sjöng vi för henne :)
 
Sen skjutsade jag Connor och Kate till tåg och skolan, efter det blev det hem och umgås med char innan det blev dags att skjutsa henne till skolan.
När det e någon i familjen wise som fyller år så pyntar man rummet med ballonger och så :)
 
Sen så blev det så att Bill och Kelli och Cody gick med Char till skolan så jag tog det lite lungt tills klockan var 9:15, då åkte jag först till stop en shop och hämtade upp Chars cookie cake och sen åkte jag och lämnade dem i hennes skola :)
 
Sen blev det hem med bilen och sen var det att gå in till stanz och möta upp Lea för frukost date :)
Jag hade redan ätit frukost så blev brownie och lemonad för mig :)
 
Sen tog vi en promenad och gick runt Larchmont och hamnade hemma hos mig, där vi satt ute i solen och lyssnade på musik och pratade :)
 
 
 
 
 
Fick också paket idag av finaste Sophia, var ett super fint kort och ett presnet kort på Aeropostale så gulligt, var en lite sen födelsedag present e hon inte bara för söt, thanks honey, my beautiful Schmetterling ;) <3
 
Sen blev det att skjutsa hem Lea och sen åka och hämta upp födelsedags barnet som jag sen tog till dansen, men åkte hem imellan då Bill ville överraske henne och komma och titta på hennes dans :)
Så för mig blev det att hjälpa Kelli att duka och sen satt jag och pratade med Kate.
 
När charlotte kom hem så blev det för henne att äta lite snabbt , och sen gick hon och Kelli på en sak i hennes skola. Jag,Bill,Connor och Kate åt dinner och sen hade vi bara kul och sjojade och körde lite musik test och då fick vi höra en sång och sen skulle vi gissa vem det var och vad låten hette , vi hade jätte kul.
 
Charlotte kom hem senare och då blev det för henne att öppna presenterna, hon blev super glad för presenterna från mig :D 
 
Sen var det dags för henne att sova, jag gick ner till mig och läste lite och tittade på lite tv innan jag också gick och la mig 
 
Jag kan inte förstå att min lilla tjej e 9 år haha love you my little cupcake
Old pic on us (bild från när vi köpte julgran )
 
Jiiiiaadåååå
 

Kommentera här: