4 maj

Morgon
 
Ingen sovmorgon idag inte, blev att gå upp tidigt duscha och fixa till mig och sen blev det att ta en bagel med mig och äta på vägen till Leas hus
 
Sen blev det för mig att Lea att gå till tåget för idag skulle vi till NYC, och på grand central så mötte vi upp, Anna och Mélanie och sen tog vi the subway to nedre NyC för idag hade vi fixat biljetter till 11 september memorial.
 
Glada tjejer åker subway
 
Sen gick vi in på the memorial, här kommer lite bilder
 
Helt sjukt att tänka på hur många människor som dog här :(
 
 
Memorial personalen sätter dit en ros när det e personens födelsedag, tycker det e väldigt fint att göra
Det nya dem bygger
 Sen måste jag ju bara berätta om hur mycket det blåste, alltså vi blåste nästan bort haha
Sen blev det att gå och äta på subway för mig och Lea då dem andra två hade mat med sig lol
 
Sen så tog vi the ferry to andra sidan :) alltså till state island 
 
Vi tog färgan bara fram och tillbaka då det inte finns typ något att se på den sidan, men vi hade kl och tod bilder, man får väldigt fina bilder på NYC hah :)
 
My beautiful NYC <3
Mat pause för Anna och Mélanie :)
 
Beautiful friends <3
 
 
 
Sen blev det museum, vilket Lea och jag kanske inte gillar så mycke...
 
Det här var Leas och min favorit på hela muset haah ;) lol  Exit skylten haha lol
 
Sen tog vi tunelbannan tillbaka till grand central och där blev det en liten cupcake innan vi tog tåget hem.
 
Anna lånade min kamera och tog hur många biler som helst haha
Cupcake frpn Magolie cafet (e med i Sex and the city)
 
 
 
 
 
Haha min fina Anna <3
 
Sen blev det att ta tåget till Larchmont, sa hejdå till Anna och Mélanie när dem gick av vid Pelham.
Jag och Lea hade sälskap en bit och sen blev det att små springa i regnet som bara började så där..
 
Väl hemma blev det att fixa till sig lite för då Charlotte fyller 9 imorgon så ska vi idag ut och äta med släkt och så.
Jag hade min blåa klänning :)
 
Stället vi gick och åt på var Fuji Mountain , och Hibuchi dinner :) (hibuchi menas att dem lagar maten framför ögonen på dig så coolt, vi gjorde samma grej när Kate fyllde år)
Bilder från kvällen.
 
Började allt med soppa
 
Sen nudlar och fried rise :)
Sen beställde jag steak :)
Sen var det så att dem hade en stark alkohol som alla vuxna fick prova ch se hur mycket dem kunde ta  och sen hade dem en för oss barn (ungre) som var vatten haha
Sen kom dem ju självklart in och sjöng för char med apelsiner då vi skulle äta tårta hemma istället för där :)
Char gillade apelsinerna men mest chokladsåsen dem hade skrivit happy birthday , charlotte haha plus det stog att hon fylde 13 haha lol tiden går fort ahah, hon fyller ju bara 9 haha
 
Försöker ta kort på min lilla cupcake men självklart så fotobombar både connor och kate bilden, men tillslut så fick jag en bild på bara Charlotte :)
 
Here we goo
Sen när någon fyller år så har dem namnen på en tavla 
Min lilla tjej som blir 9 imorgon :) <3
 
Sen följde alla med oss hem och då blev det tårta och Connor och Charlotte uppträde med olika trolleri trick
Dagens barn lol ipoden i högsta hug
Kate och Cooper fotobombar bilden lol haha
 
Sen efter många skratt och sång för charlotte så blev det dags för släkten att åka hem och för oss alla andra att sova 
 
Måndag imorgon och Charlottes 9 årsdag :) <3
 
jiiiaadåååå
 
 
 
 

Kommentera här: