31 maj

God morgon alla glada
 
vaknade upp lite senare då jag var trött och fixade mig
Hade min nya klänning som jag bara älskar :)
 
, sen blev det att gå med min fina familj på konfermation brunch (Kellis bästa kompis son Alex, tog konfermation) Och det var så gullig då jag också var bjuden, Kellis bästa vän Carine e från belgien men bor nu i usa och hon e jätte snäll :)
 
Så blev att gå ditt, då dem bor tyd en gata ifrån oss
 
men först bild på Char och cody i morse
 
Daddy and daughter :) 
 
Så väl där blev det att träffa en massa nya människor.
 
Char <3
Carines hus, och massa människor haha
 
När vi satt och åt så började jag prata med en man som berättade att hans son i mars hade varit i sverig, så vi pratade på (tyvärr så var inte hans son med , men han sa att när han skulle berätta för sin son att han träffade en svensk tjej så skulle sonen ångra sig att han inte följde med haha.
Men vi pratade på om sverige och island, och han var väldigt imponerad över alla platser jag har varit och sätt i världen (tack pappa för det och mamma, men mest pappa lol) 
Men det var jätte trevlig och jag känner verkligen hur bra min engelska e (inte för att skryta men efter att han pratat engelska typ 24/7 i åtta månader så måste jag säga att min engelska e väldigt bra, e lite orolig hur det ska bli med svenskan när jag kommer hem... men det e ju låååååååångt kvar ;)
 
Efter brunchen så gick jag till Starbucks och mötte upp järngänget haha lol nej men Lea Anna och Mélaine :)
Köpte en lemonad och sen så tog vi tåget till Pelhem och när vi gick på tåget så började det regna och sen när vi kom fram så regnade det bara lite :)
 
Gömmer sig för regnet lol
 
Sen gick vi till target och Jag skulle inte handla något.... blev lite sommar kläder lol 
 
Det här handlade jag
 
Cool tröja
Man ser det inte men lång klänning , blir härlig att ha i sommar när det blir så varmt
Rolig tank top 
Äkligaste tuggumit ever lol fast Lea gillade haha inte vi andra lol
 
Sen så blev det att sitta utaför Pelhams bibliotek och bara njuta av den fina dagen och fina vänner <3
 
 
Why look normal , when you can look funny haha  LOL ;)
 
Sen sa vi hejdå till Anna och Mélanie och sen tog Lea och jag tåget hem.
 
Väl hemma igen så hade jag fått något roligt i posten, Mitt certafikat att jag e klar med skol timmarna :D jiippi
 
Sen så hade jag huset för mig själv så gjorde nachos och drack coca cola och tittade på filmen LOL 
 
Sen när familjen kom hem så åt vi vattenmelon (sååååå gott)
 
Och sen så tittade jag, Bill, Kate och Charlotte på filmen
She´s the man (rolig film) sen när filmen var slut och char hade somnat för länge sen så satt jag, Connor, Bill, Kelli, Kirsten och Kate och pratade  och hade skoj, tills alla blev trötta och då gick jag ner till mig själv skrev blog och sen släkte jag lampan, för imorgon tar vi tåget till NYC kl 10:26 då vi ska gå på Yankees baseball games (sooo excited) Lea, jag , Anna och Mélanie :D whoop whoop
 
Jiiiiaaadåååå
 
 

Kommentera här: