30 maj

Morgon, glad fredag :)
 
valnade upp osm vanligt och gick upp och fixade frukost och lunch, skjutsade sen Bill och Connor till tåget och sen hem och hämta Kate och skjutsa henne till skolan.
Väl hemma städade jag upp efter frukosten och sen så blev det dags att skjutsa Charlotte till skolan.
 
Väl hemma igen så tog jag det lungt ute i det fina vädret med min bok och sen senare på dagen så blev det att möta upp finaste Lea för lite lunhc, pizza denna gång haha
 
vi satt där ganksa länge och bara pratade som vi kan haha min underbara vän love you <3
 
Sen blev det dags att hämta upp Char från skolan, hon gick hem till Sophie för playdate, så blev att åka hem och ta det lite lungt lämna och hämta Kate från tennis  och sen blev det midag hemma och efter det gick Kelli Kirsten och Bill ut och då var jag hemma med kidsen, blev lite film med Char tills hon somnade, jag satt uppe och väntade tills dem kom hem och sen gick jag ner till mig för lite film och sen sova
lördag i morgon
Jiiiaaaadåååå
 

Kommentera här: