24 maj

Good morgon, blev en lite sov morgon , sen ringde Lea och väkte mig, hon tyckte att jag skulle följa med henne till Pelham och träffa Anna, så blev att gå upp och fixa sig och sen gick jag till Starbucks och mötte upp lea , där det blev att köpa frukost... ja mer brunch, såklart en bagel med cream cheese, och en lemonad.. Yummie 
 
Sen blev det att åka till Pleham, och där blev det att gå till biblioteket i Pelham och möta upp finaste Anna.
 
Lea och hon skulle planera sin semster (tyvärr så kan inte anna ta semster när jag kan så blir för dem semster i juni när jag fortfarande jobbar, vilket suger lite men men ska ju faktiskt åka till Miami så inte så farligt)
 
Medans dem planerade så skrev jag klart min läxa, sen hittade jag en bok som jag började läsa men somnade ochså haha
My beautiful girls <3
 
Sen blev det hem och skriva in allt på datorn(alltså läxan) och sen blev det att fixa till sig och fick skjutsa av Bill till tågstationen där jag mötte upp Lea, för ikväll så ska jag ,Lea, Anna och Mélanie ut på dans klubb, e sååå taggad har inte varit ute på 8 månader haha , men vi har hittat en klubb som man kan komma in om man e över 19 whoop whoop !!!!!
 
På tåget så så hade vi lite smik fix, Mélanie var super snäll och hjälpte mig så det såg väldigt bra ut, hon e super duktig på smink och hår uppsättningar :)
 
Sen när vi var på Grand Central så blev det att ta subway to var cluben var :)
 
Lea
 
Lea ville också vara med i våran grupp bild haha
Fina tjejer, ready to dance all night long ;) whoohoo
 
 
Sen när vi var där, så letade vi upp ett ställe och äta och ja, det blev pizza haha
 
Lea och pizzan 
Beautiful Anna :)
 
Sen blev det att gå till Websterhall, the dance club
 
Men på vägen ditt så hittade Anna en skylt hon gilade haha
Websterhall !!!!!
 
 
 
 
Vi mötte också några marines ;) haha
 
Efter en super rolig kväll ute så blev det att ta tåget hem till Larchmont och väl hemma direkts så blev det att sova, var väääldigt trött haha
 
Jiiiiaadååå
 

Kommentera här: