2 maj

morgon, vaknade upp och fixade frukost och lunch till tjejerna, sen behövde jag inte skjutsa Connor då han var ledig idag, så blev sen att skjutsa Kate till skolan, Sen så var det så att Bill jobbade hemma idag så han tog Char till skolan.
 
Jag gick ner till mig och tog en liten nap på ca 2 timmar haha var super trött
 
Sen efter det blev jag bjuden att komma till Starbucks med Laura och Sylwia :) så fixade mig lite och sen kom Laura och Sylwia och plockade upp mig och sen körde vi till det lite större Starbucks som nästan ligger i mamaroneck, träffade en massa andra tjejer (au pairer)och vi satt och pratade och hade kul :)
 
Sen så skjutsade Laura hem oss till Sylwia, hon visade oss hennes hus och OMG (många säger att mitt hus e stort) men Sylwias e större haha, men träffade hennes värd föräldrar (den var väldigt trevliga) och sen åkte Laura hem, men jag skulle inte börja förren kl 5 så stannade där, Sylwia och jag fixade till något att äta, blev cesadia med bbqkyckling och ost :)
Liten del av köket :)
 
Food 
 
Sen så började hon jobba så då gick jag hem till mig, fast första så fick jag hälsa på hennes värd barn :)
 
Väl hemma så fick jag reda på att char skulle komma hem vi 6, så behövde inte hämta henne eller så, blev att istället när Connor och Kelli kom hem så satt jag och pratade lite med Connor.
Tog också ut Cody i solen 
 
 
Sen när Char kom hem så blev det babysitting på kvällen för Kate och Charlotte då Bill och Kelli och Connor skulle iväg, för oss blev det pizza och läsk (man måste handla för 20 dollar när beställer att dem kommer och leverera det så bill bara läsk så att det skulle bli 20 dollar plus , han bara det e ju fredag ;) :) 
 
Vi åt pizza drack sprite och tittade på mean girls 2
 
Plus Charlotte cookies kom idag jiipi, ska betala henne så jag får mina mint cookies (som i filmer haah)
 
Sen somnade Char och jag satt och hjälpte Lea med sin läxa över fb haha
Sen när mina hp och Connor kom hem så gick jag ner till mig och läste lite innan det blev dags att släcka lampan :)
 
Lördag imorgon jiiiiaaaaddååå

Kommentera här: