19 maj

morgon,
 
Så konstigt att vakna upp genom att solen skinner genom fönstret , men en mycket härlig känsla :)
 
sen gick jag ner till mig och bytte om och sen upp och fixade frukost och lunch till tjejerna och sen Skjutsade jag först Connor till tåget och sen hem och hämta Kate och sen skjutsa henne till skolan.
 
Sen hem och då denna vecka e gå till skolan vecka, så blev det så att Sophie kom och så gick dem till skolan , medan jag gick lite backom dem med Cody (så att dem skulle känna att dem gick till skolan själv) haha
 
 
När tjejerna hade gått in till sklan  så fortsatte Cody och jag till tågstatione i larchmont då Bill hade parkerat bilen där så då plockade jag upp den och så körde jag och cody hem :)
 
Väl hemma , hände inte mycket har pluggat hela dagen, klar med 1 och 1/2 sida , av min läxa (ska vara minst 6 sidor, så lite kvar lol)
 
Sen vid tre så blev det att jag åkte till Chars skola , men då dem hade något jippo så skulle en av hennes kompisars bror vara lite dj på skolgården med muisk och så. Så jag char och shopie stannade där en stund, men sen tyckte tjejerna att det var för högt ljud så då gick vi till cvs och där köpte tjejerna lite godis , sen åkte vi hem och väl hemma bytte Char om till jazzkläder och Sophies mamma kom och hämtade Sophie och jag och Char körde till hennes danskola, endå om uppvisningen var i söndags så var det idag sista dans lektionen.
 
Efter en timme, så blev det att köra till tågstationen och plocka upp Bill och sen körde vi till ett ställe för att plocka upp Bills tvätt och sen hem , där det blev dinne roch sen hnde inte mycket.
 
Var tidig i säng (kan såklart fortfarande inte sova i Min säng, men gästrummet funkar bra) har börjat rewatching Gossip girl
 
 
så blev två avsnitt innan det var dags att släcka lampan 
 
tisdag imorgon Jiiiaadååå
1 Pappa:

skriven

Hur går de med ert hus, vad behöver lagas?
Vill så gärna skypa med dig så fort du har tid. Kramar från Pappa

Kommentera här: