17 maj

Morgon
 
Vaknade upp och gick upp och åt frukost, tog det sen lungt med att titta på How i met your mother med Kate och sen så fick hon den coola iden att hon ville platta mitt hår så Kate plattade mitt hår och oj vilken skilnad det blev haha, blev väääldigt långt
 
 
Efter det så var det så att jag jobbade, men då Char hade sitt födelsedags kalas idag i stamford, på hennes gymnstic ställe, så blev att köra några av hennes vänner ditt plus hade också Connor i bilen.
vi satt i lite bilkö men inte så farligt :)
 
Bilder från kalaset :)
 
 
 
Sen blev det att köra hem alla barnen och väl hemma så tog jag det bara lungt, pratade med connor och så lekte jag med cody och cooper :)
 
Connor satte fast ballongerna på cody och coopers halsband lol
 
Sen när chars vänner hade gått hem, så hade Char och Connor en cook off och jag var the judge
 
Connors 
Chars, som vann
 
Sen fixade Connor popcorn till mig och Char som sen tittade på en film, tills hon somnade
 
Sen då forfarande det inte e fixat med vattenskadan, alltså vi har maskiner där ner som fixar och tar bort vattnet och så, så blev det att jag fick sova i gästrummet, plus Bill berättade för mig att jag nog inte kommer kunna sova i mitt rum till på torsdag..men det e lungt e sååå härligt att ha fönster omkring mig haha
 
Söndag i morgon och Chars dans upvisning :)
 
Jiiiaadååå
 

Kommentera här: