16 maj

God morgon
 
vaknade som vanligt, fixade frukost och lunch, skjutsade Bill och Connor till tåget, skjutsade Kate till skolan och sen hem och fixa frukt till char, så här brukar det se ut på morgonen, alltid massa frukt (good for you ;)
 
Efter det så skjutsade jag Char till skolan och sen hem och bara ta det lungt, blev en liten nap lol
 
Sen vid tolv så gick jag och mötte upp Lea och sen gick vi och åt lunch på Larchmont towner
 
Sen gick vi till ett ställe och handlade lite kort, hon har en vän som snart fyller år, sen till starbucks, då Lea ville ha lite kaffe haha jag tog bara ice water :)
 
Sen skjutsade jag hem Lea och sen åkte jag till Chars skola och plockade upp henne och hennes vän Sasha, då dem skulla ha en playdate.
 
Medans dem hade en playdate så skrev jag på min hw (homework), sen när Sasha gick hem så gjorde jag och Char egna kristaller , men tyvärr så funkade det inte då vi hade fel salt lol, men vi ska göra om det nästa vecka och med rätt salt lol
 
Sen var det så att Kate hade några vänner över och Bill och Connor var i city och Kelli skulle ut med en vän. Då Char ville ha glass från ett ställe i Rye (som förut låg i Larchmont) så blev det att köra ditt , så dessert förre dinner haha
Super god glass, jag hade en smórs glass så good :)
Rye e väldigt mysigt, brukar inte vara här så mycket, men dem har en massa mysiga affärer och resturager 
Regnade lite men inte så mycket :)
 
Sen blev det att köra till mamaroneck för att beställa burgare och så till Kate och hennes vänner och till mig och char och sen hem och äta :)
 
Sen tittade jag och Char på en film, denna gång blev det Kalle och choklad fabriken :)
Bilden e på franska lol, men vi tittade självklart på den på engelska lol
 
Sen somande så klart char efter halva filmen. Det regnade väldigt mycket och vi hade otur och fick en stor vatten läcka i våran basement (där mitt rum e) men som tur var så e mitt rum byggt så att allt vatten rinner åt det andra hållet en till mina saker, så inget förstört men vatten i hela våran nedervåning.
 
Blev så att Bill och Connor kom hem och försökte fixa allt, och jag fick sova i Chars rum då det inte gick att sova i mitt rum
 
Bill och Connor var uppe till 3 på natten och skyflade vatten men dem gjorde ett mycket bra jobb.
 
Så jag sov i chars rum, Char och bill sov i Kates rum och Kate sov i Kelli och bills rum med Kelli och ja Connor sov i sitt rum lol, men säger bara e väldigt glad att inte det blev något i våran nedervåning som blev förstört, plus Chars säng e super skön att sova i :)
 
I morgon kommer dem och fixar det med vattnet också.
Jiiiaadåå
 
 

Kommentera här: