12 maj

Vaknade upp och gick upp och fixade både frukost och lunch till tjejerna och sen skjutsade jag Connor och Bill till tåget.
Väl hemma igen så blev det att skjutsa Kate till skolan och sen hem och städa upp efter frukosten och sen blev det att skjusa Charlotte till skola.
 
Sen hade jag en liten stund för att skypa med lilla mamma, sen kom Laura och hämtade upp mig och vi åkte till Starbucks , för att planera vårat äventyr i augusti :) (One Direction consert i boston)
 
Sen kom Lea så vi sa hej och pratade lite :)
 
Efter det så blev det att åka hem då det blev för mig att åka och hämta Charlotte från henne apponment och sen blev det direkt att åka till dansen med Charlotte.
 
Satt och pratade med några små tjejer , och dem frågade lite om varför jag var där och när jag berättade att jag hade min tjej där, så stirrade dem på mig och frågade hur gammal jag vra haha men när jag berättade att jag vra chars barnvakt (au pair) så förstod dem det hela, dem tyckte jag var lite för ung för att ha en tjej på 9 år haha
Glad att dem säger det haha bra att jag ser ung ut och inte gammal lol
 
Sen direkt efter Chars dans så blev det att hämta upp Connor från tåget på väg hem från dansen och när vi kom hem så åt vi.
 
Efter det så hade jag och Charlotte en mysig stund när hon läste boken : Wonder för mig :) jag somnade nästan lol
 
Efter det så blev det att försöka att lägga Char men sen kom Kelli så hon tog Char to bed instead of me.
 
Jag gick ner till mig och bara tog det lungt och läste lite i min super braiga bok hahah
 
Tisdag imorgon 
 
Brunch dejt och Char har tennis :)
 
Jiiiiiaaaadddååååå

Kommentera här: