10 maj

Vaknade upp ganska tidigt , men låg kvar i sängen en lång härlig stund, älskar att bara ligga i sängen och fundera och tänka .
 
Sen gick jag upp för lite frukost, pratade med Bill och Kelli lite och sen visade Connor mig ett nytt trolleritrick.
 
Sen då solen sken och det var 21 grader ute (awesome!) så blev det shorts och t-shirt :)
 
Vi 12:45 tidens så gick jag och mötte upp Lea och vi gick till starbucks för något att dricka :)
 
För mig blev det en stor lemonad plus vatten, och hon hade icecoffe och en panini
Lite selfie bilder på mig ahah :)
 
Sen tog vi en lång härlig promenad och efter det blev det nyttig (jiiaadå) froyoo :)
 
 
Efter det så tog vi en sväng till CVS då Lea skulle köpa några födelsedagskort till några och ville ha lite hjälp från mig :)
 
Sen hittade vi en bänk som vi satte oss på och bara njöt av solen, eller ja iallafall tills det började regna haha men det regnade bara lite, sen gick vi hem till mig och där satt vi bara och pratade och så.
 
Sen gick Lea hem, då hon skulle jobba på kvällen 
 
Väl hemma så hade jag fått sötaste kortet av finaste lilla syster yster Mikaela, jag saknar dig kort såå guligt, fick tårar i ögonen <3
 
Sen spenderades kvällen med Connor och Char, då jag var i Chars lag när dem spelade Monopol :)
 
Klubbor haha ;)
 
Efter det gick jag ner och läste innan jag släkte lampan då jag har planer imorgon och måste gå upp tidigt :)
 
 
Jiiiaadååå

Kommentera här: