1 maj

Hej och glad första maj
 
Vaknade upp och fixade frukost och lunch för tjejerna, skjutsade sen Bill och Connor till tåget och sen hem och skjutsa Kate till skolan och sist hem och städa efter frukost och sen skjutsa Charlotte till skolan.
 
Efter det packade jag väskan för lite gym och sen hämta Lea, hon hade bara en liten stund så blev ett litet snabbt pass på 1 timme, blev träning med ben mage och lite armar.
 
Sen först skjutsa hem Lea och sen hem och duscha och sen låg jag och läste i min säng, sen skypade jag med Mamma och Bosse :) , sen blev det att skjutsa Kelli till tåget och sen hem och packa med lite snacks till tjejerna och sen åka och hämta dem från Skolan, efter det blev det ett snabbt litet besök på cvs, för lite vatten och godis :)
 
SEn så var det själklart billköö,.... hatar att sitta i bilköööö
 men efter en stund så blev det clear och vi kunde köra till gymnasticen.
Medans tjejerna hade gymnastic så blev det för mig att läsa min bra bok jag läser. SEn efter gymnasticen så skjutsade vi först hem Sophie, sen blev det att åka hem och laga mat då ,Bill och Kelli och Connor var i city idag också för något för Connors skola, så blev att tilllaga cheese cesadia och varma soppan som vi åt i måndags :)
 
Sen blev det att lägga char, vi läste medans vi låg i hennes säng och sen låg jag brevid henne tills hon somnade.
Sen kom Bill, Connor och Kelli hem så för mig blev det att gå ner till mig var såååå trött haha
 
Jiiiaadååå

Kommentera här: