30 mars

Glad söndag :)
 
Vaknade upp klockan 10:30, fixade till mig, åt en lite frukost (kanel scons riktigt gott) sen kl 11 så kom Anna och hämtade upp mig och sen åkte vi och hämtade upp Lea, sen blev det vägen till mallet Gallerian i White Plains.
 
Vi började allt med lite shopping och sen lite mer shopping och sen blev det lunch på Taco bell
Nachos !!
Lea åt Subway
Liten del av gallerian.
 
Det här köpte jag
 
från Aeropostal, Jean Jacka linne och klänningen, som jag har tittat på så mååånga gånger (entligen så e den min )
 
Från American Eagle blev det shorts och två toppar, en med mtv och en med Americas flagga.
 
Från foreve 21 
En top med Americas flagga och guitarr och sen en slags kofta/väst :)
 


 
Efter en riktigt bra härlig shopping dag så blev det att ta bilen hem men först stannade på dunkin dounuts för lite kafe för lea och lite choklad och banan för mig :)
My beautiful Pepperoniii (Anna)
Me and Lea
 
 
 
 Sen skjutsade Anna hem mig och Lea.
Väl hemma hände inte mycket , läste lite, skrev blogg, chattade med Lea och så.
Sen innna sängdags blev det lite tv innan det var dags och släcka lampan, då det e en ny vecka imorgon som börjar.
 
Jiiiaaadååå

Kommentera här: