27 juni

Morgon, 
Idag då ingen av barnen har skola (jiippi)
Så kunde sova till åtta :)
Sen blev det to go up and watch a litle tv with Char and sen blev det frukost , ägg macka och lite swedish lession med char
Sen kom hennes kompis och hämtade upp henne, så jag var ledig på dagen
Så blev att åka hem till Lea , då hennes familj e på semster några dagar så blev att åka till Marshells för lite shopping fpr flip flopps to vacation 
Which pair should i chose ??
Jag köpte dom här, plus en högtalare man kan ha i duschen :)
Sen så åkte vi till subway för lite lunch i new rochelle :)
Sen åkte vi hem till Lea för lite häng och snack och knasiga bilder (a lot of slefies) hahaha
 
Leas nya flip flopp ;P
 
 
Sen blev det att åka hem och jobba lite, Char och ja hade kul och byggde och gjorde våra egna armband av rainbaloom (kommer ihåg i början av min tid här, när det var det enda hon ville göra )
och sen gick vi ut i trädgården och vattnade hnnes trädgård och så stutsade vi på stutsmattan
 och sen så Åkte Bill, Kate och Char iväg till short cluben där dem skulle övernatta i tält (tydligen en tradition på början av sommarlovet som short cluben håller i)
 
Då Lea var hemma själv så gick jag ditt och hade sleepover med henne :)
Hon lagade till mig tysk mat, potatis och schnitzel (sorry cant spell that Lea ;), but i was looking it up lol )
Först i med köttet (vi hade kyckling, funkar lika bra) i mjöl
Sen i ägg
och sist men inte minst i brödsmulor
Sen steker man dem såklart, och här e resultatet, sååå gott
Plus Lea hade också hittat sås, brun sås (eller gravy som man säger i America)
Glad kok som gillar resultatet
Sen stödade vi up och Lea diskade och jag torkade disken och ställde tillbaka allt på sin plats (team work uhuh )
 
Sen tog vi en sväng till stop en shop för desert som blev Ben and Jerry Smores, och lite chips och melon :)
Crazy girls shopping haahah
Ice cream Yummy ;)
but first. #letmetakeaselfie
 
Sen väl hemma så tittade vi på film : P.S I love you och åt glass, frukt och chip, riktigt mysig kväll med min finaste german girl :) <3
 
Efter att filmen vra slut, så tog vi massa roliga bilder i roligaste val hattarna somtillhör leas hostkids haha så söta var vi ju. Lätt nya modet lol ;)
 
 
 
Efter att filmen var slut sent in på midnatt, så blev det att fixa sig (ta roliga bilder i valhatt) och sen skriva blogg och sen gå och sova då vi måste gå upp tidigt imorgon , då Lea ska med ett tidigt tåg imorgon , då hon ska till niagara fallet i helgen ,kan inte komma då jag åker till miami på söndag, så ska istället spendera dag imorgon i Central park med picknik med finaste Anna <3
 
 OCH JAG HAR SEMSTER NU TILL SLUTET AV JULI WHOOP WHOOP  haha ;)
jiiiaaadåååå
 
 
 
 

Kommentera här: