24 juni

Morgon 
 
vaknade upp som vanligt och gick upp och fixade frukt och snacks till char.
Sen blev det att skjutsa  Kate till skolan och sen hem och hämta Char och skjutsa henne till skolan.
Skjutsade också sen Bill till tåget.
 
Sen åkte jag till Trader Joe och köpte en liten blomma till Kelli då hon fyller år idag
och hon blev jätte glad för den lilla blomman
 
 
Väl hemma igen så tog jag det bara lungt och senare så blev det att åka och hämta upp Char då hon bara hade en halv dag.
Så hon och jag bestämde oss för att leka skola ute i solen :)
Cody ville också vara med 
 
Sen så lekte vi också med hennes experiment låda och vi gjorde snö lol
 
 
Sen åt vi lite godis och tittade på cake boss i mitt rum
 
Sen på kvällen så skulle Kelli ut med vänner och fira sin födelsedag, och Kate vra på pool party och Bill och Char på bio, så jag tog det lungt ute på våran veranda med bra musik och en bra bok :)
haha lol
 
Sen senare när Bill kom hem så la jag Char medans han åkte och hämtade upp Kate och sen blev det för mig att gå ner och sova, var trött efter en lång dag 
 
Onsdag imorgon och Kates sista dag i skolan
 
Jiiiaaadååå
 
 

Kommentera här: