19 Juni

morgon
 
Vaknade upp och gick upp och fixade frukost och lunch till Char.
Skjutsade sen Char till skolan hon då hade en sak i skolan, och sen skjutsade jag Bill till tågstationen och sen Kate till skolan vid nio.
 
Väl hemma så åt jag frukost och sen läste jag till kl 12 då Laura kom och hämtade upp mig och sen hämtade vi också Denis och sen åkte vi till det stora Starbuck för lite prat och något att dricka , jag tog varm chokla då det regnade ute och var lite kallt (fast man kunde fortfarnade gå i shorts)
 
Såhär såg jag ut i dag, min nya kofta (älskar den)
 
Sen efter mysig stund på Starbucks så skjutsade Laura hem mig och Denis.
 
Väl hemma så pratade jag lite med Connor och sen kom Kelli, Kate och Charlotte hem
Jag sa mitt hejdå till Connor och sen åkte dem alla iväg till NYC för att vinka av Connor.
 
Så jag hade en lung eftermiddag, men lite PLL och skype med Pappa, inte långt kvar till jag ser dem i Miami  och han visade mig och det nya huset, och ja mitt nya rum e litet , vääääldigt liten , typ som här fast det bästa med det nya rummet e att jag kommer ha Fönster... SÅÅÅ glad haha
 
Sen fixade jag mat till hundarana och så sen matade jag dem och så senare på kvällen så åkte jag och hämade upp hela familjen från tåget men sen så gick dem hem, så jag hade alla väskor plus Kate i bilen.
 
Väl hemma så blev det att study med Kate, om americas history och sen lite HIMYM med henne innan det blev dags för säng för oss båda.
 
Fredag i morgon 
 
JIIIAAADÅÅ
 
 
 

Kommentera här: