12 juni

Good morning
 
Vaknade upp, gick upp och fixade frukost och lunch till tjejerna, Skjutsade sen Connor och Bill till tåget och sen hem och hämta Kate och skjutsa henne till skolan.
Väl hemma igen så städade jag undan efter frukosten och sen blev det lite Cake Boss med min lilla Char (vi har så mysig stund på morgonen) sen blev det att skjutsa henne till skolan.
 
Efter det så blev det hem och börja tvätta och tvätta.
Var klar ganska tidig med tvätten vilket var bra, då jag han ta en dusch och sen fixa mig för idag hade Char sin recorder (blockflöjt) koncert.
 
Såhär såg jag ut, alltså älskar min klänning (Adam Levine)
 
Så jag och Bill åkte till hennes skola och tog platser och sen kom också Kelli.
Det var jätte gulligt, barnen spelade och sjöng och dem får varje gång dem klarar en ny låt et snöre (kallas belt) i olika färger och vi alla var så stolta då char har klarar alla av dem, och det går up i trippelt färger :)
Tyvärr så blev all bilder dåliga då hon precis stod bakom notstället, men ibland så försökte hon titta fram, sötis :)
 
Deras aula
Char e tjejen i  svart/vit strips dress :)
 
 
 
 
Efter det så tog Bill Char till stamford då hon hade en audition för att komma med i team (lika super gymnastik, alltså dem kan då komma med i olympic, tvärr kom hon inte med, fast hon hamnade i gruppen unders så hon måste vara i den gruppen i 2 månader och ser dem att hon e duktig (hon e grym) så kommer hon bli med i team efter 2 månader i den andra gruppen, hon sicktar på olympics :D My gymnastic girl
 
Jag var istället hemma med Kate, hon pluggade till sina finals hon har nästa vecka och jag läste min bok jag lånade på biblioteket idag plus lite blogg
Tyckte denna bok passade mig haah
Min fina Kate <3
Sen blev det lite lek med Cody
 
Och så tog vi en promenad med cody :)
Här kommer Cody och Kate springande haha
 
När Bill och Char kom hem så åkte dem till the dinner för dinner och jag och Kate var hemma (då vi inte kände för att gå ut och äta) så dem tog med soppa hem till mig och Kate, så blev soppa och titta på HIMYM med min Katie <3 plus vi ocså hade pomfritt men dem var super mjuka och ite alls goda lol
 
Sen lite senare på kvällen så mötte jag upp Lea för liten starbucks och promenad, vi tog en promenad runt Larchmont och sen satt vi på en bänk och pratade och så haha
 
Såg en rolig bil också som hade värsta kyrkliga musiken lol plus USA och pride flaggan haha
 
 
Sen blev det att gå hem och då direkt så fixade jag mig, borstade tänderna och sen läste jag lite innan det blev dags att släcka lampan 
 
Fredag imorgon
Jiiiaaadååå
 
 
 

Kommentera här: