10 juni Grattis Sniff på 10 års dagen

Grattis Sniff på 10 årsdagen love you min älskade bästa vän <3
 
Så vaknade upp , gick upp ochfiade frukost och lunch till tjejerna och sen blev det att skjutsa Kate till skolan och sen Connor till tåget. 
Sen hem städa efter frukosten och sen lite cake boss innan skjutsa Char till skolan. 
Tänkte gå till gymmet men Bill jobbade hemma så kunde inte ta bilen så läste lite och åt frukost i sängen medans jag tittade på PLL (sesone 4 ute på netflix :) )

Sen tog jag det bara lungt hela dagen och sen blev det dags att hämta upp Char från skolan och sen hem och fixa lite snacks till Char och hon bytte om till sina tennis kläder och sen blev det att åka till short cluben för tennis för Char. 
Jag hade med en bok jag läste. 
 
Efter det blev det att åka hem och då Kelli och Bill var borta så blev det att laga dinner för barnen, kyckling och ris, mums
 
Blev sen att åka och hämta Connor från tåget och sen åt vi och efter det så fixade vi lite läxor sen fick Char sitta i soffan och somna där med Cake boss på tv och jag lämnade baranen (både Connor och Kate var hemma , så nej jag lämnade inte Charlotte själv ) 
 
Sen åkte jag och hämtade upp Lea, och sen åkte vi till Rye för Au pair möte (vi har ett sådant möte varje månad, då vi gör något kul och träffar nya och gamla au pairer) och denna gång var det på en Beach.
 
Så jag pratade faktiskt med några svenska au apirer som jag träffade i början på mitt år, fast vi pratade enegelska för det mesta då Lea var med oss :) haha kommer bli svårt med svenskan when ill be back lol
 
Sen senare så blev det att åka hem men hade redan fått sms av Kelli att dem redan var hemma , men skjutsade Lea hem och sen väl hemma blev det direkt att sova, var super trött haah
 
 
Jiiiiaaaadåååå

Kommentera här: