1 juni

Good morgon
 
Vknade upp tidigt, blev en snabb frukost och sen blev det att gå och möta upp Lea, och sen tog vi tåget till Harlem 123st och där mötte vi upp Anna och Mélanie och några andra au pairer och sen tog vi tiunnelbanan till Yankees stadium, för idag så skulle vi gå på baseboll :)
 
på tåget ditt :)
 
Stadium
 
Sen det första v gjorde (såklart) var att köpa Yankees keps :)
 
Anna and Lea
Me and Lea
 
 
The Yankees gang :) <3
 
Sen så var det så att Anna och Mélanie är inte här som au pair med samma företag som jag och Lea,så dem hade fått köpa biljetterna biligt från deras area director, så när vi fick reda på att Anna skulle gå så bestämmde sig jag och Lea att vi också kunde gå men självklart så hamnade vi inte alls på samma ställe nej, dem hamdae på andra sidan plan och vi på den andra lol men men 
 
Bild på mig och Lea inne i yankees stadium 
 
Sen så gick vi in i shoppen och Lea köpte en yankees linne (jag har redan en jag har köpt på Victoria Secret fören månad sen) sen ändarde hon tröja så hon hade yankees tröjan och sen gick vi och letade och hittade våra platser.
Fast vi hade biliga biljetter så var platterna vldigt bra, man såg allt och det man inte såg såg man istället på den stora skärmen :)
När vi hade hittat våra platser så gick vi och köpte pom frit och en stor dricka haha
Min stora glas lol, bara i usa
Arenan
 
Sen börjad basebollen, jag förstog lite av regleran genom våran svenska brännboll så fick förklara lite för Lea haha
Sen i mitt en så blev vi riktigst amerikanska och köpte Nachos haha (som i alla filmer och seriger , dem äter nachos när dem tittar på baseboll)
NACHOS!!!!!
 
The Big player Derek Jeter!!! Leas man lol :P
 
 
 
 Sen åkte vi hem och väl hemma så gick jag och Lea till Starbucks för något att dricka, var sååå varmt, så blev ice cofe för Lea och vanilja bean frappe för mig
 
Och så lite bilder såklart haha we are so gangster !!! whop haha LOL
Hahaha bjuder på denna... charmiga bild på mih lol
 
SEn då ingen ville gå hem så gick vi och åt pizza :)
Nyttigatse dagen or what haha lol
 
Men efter massa skratt och prat så blev det för oss båda att skiljas av och gå hem.
hur mycket jag en umgås med Lea så blir jag liksom aldrig nöjd kan umgås med henne hur länge som helst och lika kul har vi, trode aldrig att jag skulle hitta en sådan sjukt jädra bra vän . Lea you mean so freaking much to me Love you Carrot boo <3 <3<3 :*
 
Väl hemma så lekte jag och Connor och kate med hundarna
 
Sen blev det för oss alla att gå och sova, nu vecka och måndag i morgon, vilket menas jobb vecska för mig som vanligt haha
 
Men tack för en super roligt dag Lea, Anna Mélanie och Nora (ny tjej jag möte från spanien och bor i Larchmont) för super dag i NyC OCH YANKEES GAME, fast dem förlorade så förstog ju Lea och jag nästan alla reglerna till slutet haha ;)
Jiiiaaadåååå
 
 

Kommentera här: