7 juni

Morgon
 
vaknade upp tidigt och åt lite frukost , sen tog jag bilen till Pelham och Anna där hon och jag tog hennes bil tille Melanie och plockade upp Melanie och en annan frenks tjej, och sen åkte vi till en tennis court i pelham för lite tennis , vi hade super kul, varmt var det men super kul.
 
Sen så skjutsade Anna hem all aoch väl hemma hos henne sa jag hejdå och satte mig i min bil, när jag kom till Larchmont så åkte jag och plockade upp Lea, så vi hade pratade och åt lunch tillsammans :)
 
Sen skulle hon började jobba, men först följde hon med mig för att gå till the post office och sen till banken.
 
Väl hemma igen så fick jag öppna alla brev från tjejerna ( dem skickar brev från campen) och sen sicka en bild på alla till Kelli och Bill genom mobilen. Vad skulle vi göra utan världens teknink :)
Annars så var det en lungn dag, städa de lite i tjejernas rum och plockade ihop lite saker.
åt dinner själv (inte alls kul :( ) och sen tittade jag på lite tv, smsade lite och sen blev det dags att sova , nu dag i morgon.
Ska skypa med Mamma och ska på date ;)
 
Jiiiaaaadddåååå
 
1 Daniella 🌙:

skriven

ohhh, spännande med dejt!

Svar: yep :) haha alltid kul att gå på date :)
Matilda

Kommentera här: