31 juli

Morgon
 
vaknade upp och gick up och skulle fixa frukost till Char men hon hade redan ätit, så blev att äta lite frukost och sen skjutsade jag Bill till tåget och sen väl hemma så tog jag och Char det lungt framför tv en stund sen åkte vi och köpte frosting på cvs och sen hem, för idag ska vi baka cupcakes och dekorera dem :)
 
Fixar med timer
Baket e igång
Vi gjorde det american viset, med redan klar smet lol
Redo att sätta in i ungnen
Sen menas cupcakesen var i ungnen så fixade vi med att tömma Chars camp väskor, jag tvättade allt (tog hela dagen att tvätt, vet hon var borta i 4 veckor..) och lägga tillbaka allt annat hon hade i väskan
 
När dem var klara så börjaed vi att dekorera cupcakesen, med frosting , mitt första försök och såklart en schmetterling :) haha
Sen kom vi på att vi kunde fylla cupcaksen med något, så fyllda cupcakes, med frosting och några hade smällt choklad och marsmellow, plus tror vi gjorde några med cocos som Chars morfar gillar, då hon ska dit imorgon så hon tar med sig några av cucakesen till honom
Ser dem inte goda ut :)
char gjorde en smórs cupcake :)
 
Bakar cupcakes, med min cupcake haah <3
Sen fixade vi lite enkel lunch och frukt och sen åt vi såklart en cupcake, mums dem var riktigt goda :)
Sen när vi höll på att tömma chars väskor så hittade vi alla korten hon hade i sin bunker av familj så hon inte skulle sakna dem för mycket och hon hade två kort av mig sååååå gulligt :) <3
En bild från San Francisco som jag skickade och sen en bild på Kelli Char och mig när vi skulle till kyrakn i påskas.
Bilden i mitten e på Char och Kate när dem var i L.A i våras
 
sen chilaed vi vid tv och kollade på vårat favorit program... Cake boss
Cody t.o.m somande i min famn sötis
 
Char och cODY
cODY
Char och Cooper
 
Juste min älskade jacka kom idag och den e Amazing haha älskar den, kommer typ bo i den hela hösten haah
 
plus min usa flagga och mina bandanas :) jippi
 
Sen lekte vi i chars rum med stuttsbollar 
 
Sen så skulle hon och Bill och Kelli iväg för dinner dem hade blivit bjudna på av Chars kompis, då hennes kompis pappa äger en resturang här i larchmont.
 
Så blev att fixa lite dinner och sen tittade jag på lite tv
 
Sen blev det att byta till gym kläder och köra en timme på gymmet tills med Anna :)
 
väl hemmam efter att ha duscht så tog jag ut hundarna och sen chilade jag vi tv tills dem kom hem och då gick jag ner till mig, sms lite, pratade med fina Lea i telefon och sen blev det att sova... Fredag imorgon
 
JIIIAADDÅÅÅ
 
 
 
1 Daniella 🌙:

skriven

är det en hörapparat hon har? :)

Svar: Nej, bara lite bomull i örat då hon har haft öronflamation, så hon har haft medicin och så , men nu e allt bra med henne igen
Matilda

Kommentera här: