30 juni

morgon
 
Vaknade upp i miami, med min fina familj (en del av min familj, menar mamma e ju inte här )
Vi gick ner till lobbyn och åt frukost på hotellet :)
Känner mig hemma då det e en vanlig normal amerikask frukost :)
 
Efter frukosten så gick vi upp till rummet och fixade oss sen gick vi ner till bilen och tog bilen till ett ställe, downtown Miami, för liten utflygt med båt.
Men först blev det lite glass :)
Vädret vra soligt och riktigt varmt, så man måste ju hitta sätta att kyla ner sig på 
Jag tog en mint chocholate shake :) och dem andra tog glass
 
Pappa var så snäll och betalade för oss alla
glass :)
Mikaela och Frida äter glass
Nice view and shake
 
Sen tog vi en cruze eller ja mer en båt som åkte runt i Miami och visa också några kändisarnas sommar hus
 
Systrar kärlek <3 
love this two <3
Miami 
Julio Iglesias sommar hus, alltså sångaren Enrique Iglesias pappa.
Mikaela <3
 
Efter det så blev det mat på en fisk ställe , inte bästa platsen för mig då jag inte äter fisk, men jag tog pomfritt
Sen efter det så blev det att åka hem, men på vägen stannade vi och handlade , lite vatten och så blev det lite kakor :)
 Sen väl hemma så blev det att vi skulle bada i poolen, men blev värsta regn och åsk väder, så blev att stanna inne och titta på fotbollen och sen gå ner till hotelet och äta dinner, där dem hade en nacho/taco buffe :)
Efter det gick vi upp till rummet och då vidade jag Lisa, pappa och Mikaela lite bilder från mitt au pair år och efter det blev det att skriva lite blogg och sen släcka lampan och sova.
E ju en ny dag i morgon och tror vi ska ut på en liten utflykt till evergleds :)
 
jiiiaaadååå
 
 

Kommentera här: