30 juli

Morgon
 
vaknade upp tidigt, gick ner och char var itnte uppe en så satt i soffan en stund och kollade mail och så sen senare så hörde jag hur någon kom ner och in springade kom Char och jag fick värsta bästa kramen av henne (hon har saknat mig väldigt mycket, och jag har saknat henne jätte mycket också.
Sen satt hon i mitt knä och berätta om hur det var på hennes camp och jag berättade också lite saker som om Miami och så.
 
Sen blev det att äta frukost och efter det så gick vi upp till Chars rum och så städade vi hennes rum och så.
 
Min lilla cupcake.
 Sen lekte vi lite spa, då hon hade köpt lite nya spa grejer.
 
Sen tog vi en promenad med Cody och gick till biblioteket, då jag behövde lämna tillbaka en bok
 
Char och cody
Selfie
 
Sen gick vi hem och fixade lunhc, cheese quesdilla (sorry vet ej hur man stavar till det lol)
 
Sen åkte vi till Short cluben för litte simming i poolen och sen dessert :Glass :)
 
Jag valde, cookies and cream, barnstorlek en kula
Char valde en mint choklad , vanlig storlek en kula, men henns såg mer ut som 3-4 kulor haha , man får verkligen mycket för det lilla man betalar, det gillar jag :D
 
Efter all glass och vi var mätta så tog vi bilen hem, och båda så duschade vi och sen fixade vi och , med torka och föna håret och så
 
Sen lekte vi skola och gymnastic såklart
 
Min duktiga tjej
 
Sen efter allt lek så blev det att ta det lite lungt och äta mat och sen så tittade vi på en film: Coroline och äta lite cheetos :)
 
Igenkligen så skulle jag lägga Char då både Kelli och Bill skulle vara i nyc , men blev endrade planer så på kvällen så kom Anna och hämtade upp mig och sen Lea och så åkte vi till Starbucks för en fika, sista gången med mina tjejer :(, Då Lea åker på semster imorgon och kommer hem på tisdag, och Anna åker hem på tisdag , så lea vra väldigt ledsen och det kan man ju förstå, jag sk asäga hejdå till Anna på måndag och jag vet att det kommer bli väääldigt tufft :(
 
Starbucks
Jag var lite frusen så drack varm vit choklad och hade också en cakepop såå good
My Pepperoniii (Anna) <3
My girls <3
 
Sen så satt vi i Annas bil ganska länge och bara pratade , försökte att få Lea att skratta då hon var väldigt ledsen
 
Sen så skjutsade Anna hem Lea förstå och dem stog och kramades och vi tog en sisat bild tillsmmans (eller för den här gången, jag menar vi kommer ju hälsa på varnadra det har vi redan bestämt)
 
Sen skjutsade Anna hem mig.
Väl hemma så blev det att typ bara borsta tänderna och sova då det e en nu jobbdag imorgon ,fast först så försökte jag muntra upp Lea genom sms med roliga meningar och så från vårat favorit band och det funkade ganska bra :)
 
Dem här två tjejerna e guld värda för mig, dem betyder så mycket och båda två har ett hjärta av guld, e sååå glad att den e mina vänner och att jag får vara i deras omgiving, you girls made my year awesome thx <3 love you <3
 
Torsdag imorgon
 
JIIIAAADÅÅÅ
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: