3 juli

Morgon
 
sista dagen i Miami, mitt flyg går runt 6 idag, men inte tänka på det, blev att gå upp tidigt och sen ner för sista gånge hotell frukost med familjen :)
 
sen blev det att gå upp och packa väskan så att den var packad och klar och sen ta på sig badkläder och åka till Miami beach :)
Mina fina syskon
 
 
Miami Beach baby!! 
 
Vi hade jätte kul där och vattnet var inte ens kallt , så svalkande och härligt, sen efter det så blev det att åka tillbaka till hotellet för ombyte av kläder , efetr badet och sen hämta vatten,
 
Tog lite bilder på poolen på hotellet och jazzie och en planta haha
 
 
Sen åkte vi till ett mall för lite lunch, super gott , pulled pork, ris and nachos :)
 
Sen fick jag en liten semester present från pappa från den här affären :D
Tack älskade pappa
söta syskon <3
 
Sen blev det tyvärr att åka till flypplattsen.
Var jobbigt att säga hejdå igen , men denna gång för inte så långt, men alltid jobbigt att se sin familj med tårar i ögonen, för att deem saknar mig så mycket , love you guys sooo much <3 (jag vet att ni sa att jag inte skulle lägga upp någon bild, men den här bilden visar så mycket känslor och kärlek <3 )
 
Sen efter jobbigt hejdå, så blev det att vänta på planet, och då det var en storm i north carolina så var mitt plan 40 min försenat men men, efter tre timmar så var jag entligen i mitt Underbara New York.
 
Nyc från taxi fönster (dålig bild jag vet lol)
 
Blev att ta en taxi hem då klockan var så mycket och tåget själv inte e det säkraste på kvällen.
 
Väl hemma så var jag inte trött och då hela min familj e borta så e jag själv ca 3 veckor så hela huset för mig själv. så tvättade min tvätt och pakade ihop innan jag somnade framför tv i familje rummet
 
4th of July i morgon och ska träffa LEA ipppp saknar henne såååååååå mycket <333
 
Jiiiaaadåååå
 

Kommentera här: