29 juli

morgon
 
Vaknade upp ganksa sent av sms från min Lea haha, så satte på tv och somande om med ljudet av tv haha sen vaknade jag upp senare av sms från kelli som berättade lite om hur mitt schema ser ut (bara bra) och sen fixaed jag mig och byte om och sen åkte jag till Wallgrens för att köpa kort till anna plus liten välkom hem present till min lilla char <3
 
Köpte dem här till mig själv, tog en tugga sen slängde jag påsen ... super inte alls goda :( men men
 
Då Char (cupcake) kommer he idag så köpte jag hennes favorit snacks och en tidning :) 
 sen tog jag det lungt, vilade skrev blogg, och sen blev det också att åka och hämta upp hundarna från sitt ställe :)
Cutest :) <3
 
 
 
Dog selfie :)
 
Sen blev det att duscha och fixa sig då vi skulle ha Annas hejdå dinner (jag kommer då fortfarnade se henne, sista gången för mig e på måndag, men Lea åker på semster så sista gången för henne :( )
 
Anna sa ett det inte var en resturang men ett ställa att äta mat på så jag och Lea hade klätt upp oss med kläning och high heels, men sen när vi kom till stället så var det... En pizzeria... kallla att det var pinsamt att sitta där så uppkläd, men Lea och jag lådsades bara att vi skulle på en fest efter hahaha
 
Vi hade fixar en kalender med bild från vårat usa år, plus ett kort och sen hade också jag skrivet ett brev och sen skrev Lea också ett brev till Anna
skrev brev och tårarna bara rann :(
San Francisco !!!
hahaah lol
 
Anna öppnar present, she loved it, hon fick tom en liten tår i ögat
 
Sen blev det att äta, Anna berättade att dem hade super good pasta, så tog pasta carbonara, var massa bitar av lök och inte alls good, ingen av oss var precis nöjda med maten, men men vi hade mysigt endå 
 
Pepperoniii <3
mélanie :)
Lea <3
3 beautifl girls
The gang <3
 
Sen så var det så att Leas gps körde fel så blev roadtrip hahaa but we had 5sos in the speakers so awesome haha <3
 
haha sen skjutsade Lea hem mig, väl hemma så pratade jag med Bill, han berättade att Char var sååå excited att see mig, plus i dag har jag också fått sms av kelli som berättade att både char och Kate saknar mig vääääääldigt mycket, lika mycket som hundarna och that is a big deal som hon sa haah love my girls <3
 
Imorgon så får jag entligen träffa min char oj vad jag har saknat henne 
 
ska sova nu
 
JIIIAAADÅÅ
 
 
 

Kommentera här: