23 juli

Morgon
 
Vaknade upp, och sen blev det att skjutsa Connor till Scardale då han skulle på någon soul cycling there.
Hittade ett donking dounuts där jag köpte lite frukost, frukost fralla, smakade nästan som i sverige :)
 
Efter en 1h och 30 min så kom Connor tillbaka och då  blev det att köra, väl hemma så tvättade jag lite, sen åkte Connor och Kelli iväg för det sista dem skulle handla för Connors camp, så Lea hade ledigt så vi åkte till Target för.... 5SOS cd (dem har en special skiva där(4 extra låtar) dem bara säljer på target, så vi båda köpte en, fast jag redan har skivan) 
hm..how many should we buy.... ;)
 
Det här handlade jag
#Skiva
#5sos bok 
#lipbalm like a krita super söt smak jordgubb
åt lunch ute och läste tidning, gillar reklamen på baksidan ;)
 
Sen hände inte så mycket, Kelli och Bill var borta så åt dinner med Connor, tittade på lite tv och sen la jag mig tidigt då jag var trött från today show från igår när jag gick upp så tidigt haha
 
 
Jiiiaaaddåååå

Kommentera här: