22 juli

Morgon
 
vaknade tidigt, gick upp fixade en vattenflaska sen blev det att gå till tågstatione , för idag ska lea och jag gå och see 5sos (5 second of summer) på Today show i NYC, så tåget går 5:09 am haha
 
inte en människa på gatan så här tidigt haha det var fortfarande mörk
 
Vid tågstationen så mötte jag upp Lea och blev sen att köpa frukost i snacks maskinen, m & m till frukost nyttiga klubben lol
Två super taggade tjejer :)
 
Mötte upp några andra tjejer och vi gick med dem till stället, vi stog någ 5-6 gator i från då det var GALET med mycket människor (nu med facot i hand, över 20.000 människor var där, rekord för today show :O )
 
Fick ett coolt wristband 
Tjejerna vi träffade
Liten del av kön :o
 
Sen när vi var väldigt nära så kom en polis och berättade att det var fyllt och vi inte skulle kunna komma in där det var :( lite ledsen blir man, men vi stog kvar en då och efter ca 25-30 min så kommer en annan polis och berättar att det finns platts men då måste vi vara lungna och inge spring.
 
Alltså vi såg ingenting, men vi hörde plus såg människorna från today show och så hade dem skärmar för oss som stog så lång bak
 
Bilder, dåliga men who care lol
Tjejerna vi träffade, super snälla, ja dem var 13-16 år haha vi kände oss lite gammla haha, fast vi skulle ju lätt kunna vara i den ålder, iallafall på den här bilden
me and Lea :) Vilken experience
Killarna inne i studion
5sos :)
Över 20.000 människor var det :o
Min fina Lea <3
Reporter kom och pratade med oss haha
Sen blev det show, vi kunde bara se från skärmarna men vi kunde höra :)
The today show people !
Ashton on the drums :)
Calum :)
När det var slut så kunde vi komma fram och ta bilder på scenen :)
 
Sen då våran frukost inte var den bästa, så gick vi till Mcdonalds för frukost
Abolut, om man jobbar på Jamba Jucie, så går man ju självklart och dricker jucie på Mcdonalds lol haha
Lea och jag skrattade sååå mycket åt det hahaha
 
Sen tog vi tåget hem till Larchmont 
 
Bilder på våra coola skor, converse girls :)
Våra coola wristband , 5sos on today show
Selfie with a sleeping women on the train lol hahaha
You guys can never guess what we are listening to.... if you guess 5sos you are correct lol ;) <3
 
Sen så blev det att gå hem, Lea skulle börja jobba vi 2 och jag skulle börja vid 12.30.
 
Det ända som jag behövde göra var att vänta tills klockan blev 12.30 och då kom dem och levererade en ny madrass till Connor.
Både connor och Bill var i city och Kelli was out so var hemma själv lol
Tog det chill och lyssnade på 5sos och somande och sov ett par timmar var så trött haah
 
Sen kom min 5sos special kit, affisch med mitt namn på plus super delux cd :)
Sen på kvällen så tog jag hand om hundarna medans ddem andra var ute, me and cody :)
 
Sen när dem kom hem så skrev jag lite blogg och sen släckte jag lampan var fortfarande trött lol
 
JIIIAADDÅÅ
 

Kommentera här: