14 juli Bruno Mars MSG !!

God morgon, blev att sova in ganska långt då jag var trött efter igår , då jag kom hem sent från Niagara falls.
 
blev en liten frukost och så sen chilade jag typ hela dagen, skypade också med pappa,lisa och mikaela och sen blev det dags att gå till tåget och möta upp Lea, för idag var det entligen dags för Bruno Mars i Madison Square Garden!!
Ray-bans girls!!!
Då vi kom dit tidigt så blev det (pga poring regn mcdonalds) som dinner haha
Elle jag äter ju bara milkshake och pom fritt på donken!
 
SEn blev det att springa i spö regn till Madison Square Garden, och självklart när vi kom ditt så slutade det att regna lol
Sen gick vi in och jag köpte en concert tshirt :)
Inne i msg, fast vi hade plattser långt upp så såg man riktigt bra
 
 
 
Sen så började det hela, först var det Pharrell Williams som öppnade hela concerten, inte hans största fan precis, hans låt Happy gör mig galen, dem spelar den låten ÖVER ALLT LOL
pic on Lea and I , in my new Bruno mars shirt :)
 
Sen började entligen Bruno Mars, och WOW vilken röst den lilla mannen har ahaha
Dåliga bilder men men , bättre en inga alls
 
så här såg vu ut efter allt sjungande och klappande och skrikande haha
 
Sen blev det att gå till Grand central och ta tåget hem, väl i Larchmont så blev det att gå hem.
Väl hemma så smsade jag lite och så sen blev det att sova, var super trött men ojoj vilken koncert e så glad att jag fick dela den med dig finaste Lea,den första av många andra concerter vi ska gå på :D
 
JIIIAAADDÅÅÅ

Kommentera här: