29 januari

Hade ledigt på morgonen så blev att sova in lite (Charlotte hade sin första fiol koncert så vaknade av att hon tränade ) så blev inte så jätte mycket att sova då jag hade en frukostdejt inplanerad med Lea. 
Istället för att alltid gå till starbucks så provade vi ett annat stället som kallasför Stanze
Va jätte gott

Vi satt där i nästan 1och 1/2 timme :)
Sen gick vi in på cvs och handlade några små saker som vi behövde. 
Sa sen hejdå då jag behövde gå hem få jag skulle skypa med Frida 

Tyvärr när jag kom hem så hade hon hört av sig och berätta att hon hade jätte ont i ryggen så blev inge Skype (hoppas att allt e bättre med dig Frida <3) vill skypa snart med min syster vi har sååå mycket att prata om :)
Så jag gjorde inte mycket, blev att surfa runt lite på internet och ja lyssna på musik , just nu e one republice något jag lyssnar på jätte mycket (har deras cd i bilen ) såååå bra. 

Sen skulle jag åka och hämta Charlotte men då var ingen av bilarna här (Bill hade glömt att berätta att den stog parkerad vid tågstationen. Så blev att gå till Charlottes skola inte alls långt (10-15 min, fattar inte varför jag måste ta vilen hela tiden men men lyssnar på vad min familj säger. ) sen plockade Kelli upp mig och Charlotte vid Charlottes skola. 
Väl hemma så spelade Charlotte och jag lite spel sen tittade vi på en film (efter att hon var klar med läxorna )
Sen dukade jag bordet och efter det pt vi och sen gick jag ner till mig och läste och sen blev det att sova :)

Torsdag imorgon , en dag närmare fredag ;)

Fick också reda på att jag e hemma själv i februari då Kelli Kate och Charlotte ska till puerto rico med några vänner och Bill och Connor stannar då på hotel i New York , närmare jobb och skola , så blir att ha huset för mig själv. Ska nog fråga min vänner om dom vill komma hit :)


Jiiiiaaadddåååå

Kommentera här: