28 januari

God morgon
Vaknade upp och fixade frukost till Charlotte och lunch till tjejerna. 
Sen skjutsade jag Kate och Charlotte till skolan. Väl hemma blev det att äta något lätt sen hämtade jag upp Lea för och sen åkte vi till gymmet. Vi träffade Anna där. 

Väl hemma igen så duschade jag och sen bäddade jag sängen och fixade och städade mitt rum tills det var dags att åka och hämta Charlotte, blev att åka hem själv då Charlotte bestämde att ha en playdate med Sophie hemma hos henne.  Så blev att åka hem och fixa lite saker, fixade också maten i kväll
Och dukade bordet 
 eller om man räknar med att sätta på ugnen och ställa in kyckligen där så lagade jag mat lo (Ibland känns det som dem tror att jag inte kan laga mat lol
Efter maten hände inte mycket , tittade på PLL med Kate och sen tittade på dancemums med Kate och Connor. 
Sen läste jag lite innan det blev dags att sova.  

Plus har också köpt hjärtansdag godis som jag har fyllt en burk med i mitt rum , ser riktigt fint ut. 


Jiiiaaddåååå

Kommentera här: