26 februari

Morgon 

Vaknade upp och fixade frukost till Charlotte. 
Kate skulle vara hemma idag pga att Bella åkte igår och så var hon lite sjuk. 
Så först skjutsade jag Connor till tåget , sen Charlotte till skolan sen åkte jag till starbucks för att möta upp Anna , tyvärr så kunde jag bara vara kvar 5-6 min då jag sen åkte tillbaka till Charlottes skola och hämtade upp henne och åkte sen hem med henne då Kelli skulle ta henne till ögondoktorn alltså optikern. 

Jag hade tänkt att jag skulle komma tillbaka till Starbucks då Sophia och Lea skulle komma men tyvärr så behövde Bill bilen :( plus så snöade en massa :/ alltså e såååå himla trött på snön lol

Så blev att tvätta (ska slipper jag imorgon och kan gå till gymmet :)) och titta på Glee md Kate. 
Sen skrev jag också lite blogg. (Har missat några dagar så försöker skriva igen ) lovar ska bli bättre att skriva och uppdatera lol hata bara varit lite mycket just nu. Allt med hus sälj och köp och blandade känslor. :/
Men lovar ska bli bättre (kommer tack mig själv att jag skriver en blogg och kan läsa den i efterhand och komma ihåg min livs resa ) :)

Kl 5 hämtade jag upp Charlotte från shaws hus och väl hemma fixade jag lite frukt till båda tjejerna , då dem satt och gjorde klart sina läxor. Sen hämtade jag Connor och sen åt vi och efter det tittade jag på lite tv sen gick jag och la mig då jag var ganska trött pga sömnlös natt iföregår lol 

Torsdag imorgon , gymnastik i stamford lol

Jiadå

Kommentera här: