6 augusti

Morgon
 
vaknade upp klockan 8 var super trött (då vi kom hem runt 2am i morse)
 
Gick upp och där satt Char i soffan och tittade på tv , så gick och satte mig brevid henne och sen så tittade vi på tv och jag somande omen stund (behövde det lol)
Sen sms Bill att bilen var parkerad vid CVS, så runt klockan 10 gick jag och hämtade bilen och sen hem och fixa och äta frukost med Char, lite snabbt
 
Sen blev det för Char och mig att åka till pottery place, (där man kan måla kermik saker, som cups, sparbörsor och så.
 
Char valde att måla en söt hund :)
Min sötis <3
Stället vi var på.
 
Jag tycket det var väldigt skönt att vi började dagen så lugn (då jag fortfarnade var trött) , efter vi var klara med målingen så fick vi veta att vi kan hämta upp den om en vecka, så då får ni se resultatet.
 
Vi åkte hem och väl hemma så spelade vi lite memorie (char älskar att spela memeori right now) sen lagade vi mat, jag fixade mac and cheese och char fixade grönsakerna :)
 
Sen lekte vi spa, tills det var dags att packa gymnastik väskan och jag packade lite snacks och min dator innan det blev att åka till tågstatioen och hämta upp Bill , sen körde han till Stamford, då han ville vara med första gången Char skulle träna i sin nya grup team. Det e här alvaret börjar 3 gånger i vecka 4 timmar... :o wow
 
SEn tittade bill och jag på henne sen skjutsade jag Bill till tågstationen och han skulle tillbaka till city för mer jobb och någon dinner, Tycker det e så härligt att se hur han tar sin tid för att bara vara där för sina barn, endå om han behövde jobba så tog han sin tid och bara skjutsade in char och var där när hon var väldigt nervös, super fint att se :)
 
Sen åkte jag tillbaka , tttade på Char och skrev lite blogg och så, bästa med stället... dem har Wifi haha :)
 
Char, dåliga bilder, pga tagen och zoomad med min mobil camera
 
Påväg hem så somnade Char i bilen och inte konstigt det efter sådan hårt träning, hon började 3,30 och slutade 7 , och det e inte lite tuft.
 
Så blev att bära in henne men hon vaknade så fixade dinner, pasta with butter (skulle också vara chicken) men hon ville inte ha det så det var lungt, plus fick i henne massa vatten efter den hårda träningen.
 
Sen tittade vi på tv men hon som brukar somna vi 8 , var fortfarande vaken vid 10,30 så då gick vi upp till hennes rum och sen låg jag brevid henne tills hon somande , efter 10 minuter så kom Bill coh Kelli hem, så sa good night to dem och sen gick jag ner till mig för lite blog skrivning och smsing haha
 
ska sova nu plus dem andra inläggen kommer, det kan bara bli så att det ta ett litet tag då jag typ jobbar hela dagen och e för trött för att skriva på kvällen , men det kommer 
 
JIIIAADDÅÅÅ

Kommentera här: