10 augusti

Morgon
 
vaknade senare, då Char och Bill skulle komma hem senare på morgonen, så sleep in och sen upp och duscha sen facetime med finaste Lea.
 
Sen kom Char hem och då åkte Bill och Kelli iväg, då dem hade massa ärenden att fixa.
 
Jag och char åt lite frukost och tittade på lite tv tills Sam kom, då lekte dem lite ute vid stutsmattan, och sen så blev det att packa väskan och ta på sig badkläder and go to the short club för lite pool häng och sen glass :)
 
 
After that we needed some ice cream :)
 
Sen badade barnen i vattnet medans jag satt och tittade på
 
Sen åkte vi hem och barnen lekte medans jag fixade lite frukt, sen lekte dem lite sen kom Sams mamma och hämtade honom.
Sen kom Bill och Kelli hem och vi åt lite mat och sen gick Bill och Kelli ut för att gå på bio, så jag och Char tittade klart på våran film, disney channels ; How to build a boy :)
 
Sen somande Char och jag väntade tills dem kom hem sen så gick jag ner och la mig och tittade på datorn, innan det blev dags att släka lampan, ny vecka nästa vecka :)
 
JIIIAAADDÅÅÅ
 
 

Kommentera här: