29 april

God morgon
 
vaknade upp som vanligt och fixade frukost och lunch till tjejerna, skjutsade sen Connor och Bill till tåget och sen Kate till skolan och sen Charlotte till skolan.
 
Sen blev det att gå till Starbucks och möta upp min svenska vän Alexandra för lite frukost, jag hade en varm cheese toast and white hot choholate :)
 
Vi hade det jätte mysigt och satt och pratade en lång stund, fick lite tips av henne om en sak jag funderar på, och så e det ju lite bra att träna på svenskan haha lol
 
Sen var Alexandra så snäll och skjutsade hem mig då det hade börjat att regna :)
 
Väl hemma så läste jag lite ur min braiga (vet e inte ett ord men men) bok, sen klockan 3 blev det att först hämta upp Charlotte från skolan och sen Kate, efter det blev det att åka hem och väl hemma så fixade vi oss alla för idag så ska hela min familj och jag gå på Aladdin på Broadway (fick det i julklapp av dem), så det var en bil som kom och plockade upp oss och körde oss till New York City.
 
I NyC så gick vi till en resturang och väntade på dem andra (alltså Bill Connor och Judy, Bills mamma)
Medans vi väntade så spelade vi ticktack eller vad det nu heter lol och åt nachos :)
 
Sen när alla kom så beställde vi maten, jag hade macaron and cheese med bacon och kyckling såååå gott men mäktigt haha
Chars efterrätt och mina två flaggor, swedish and american ;) 
 
Sen blev det att gå till stället där Aladdin spelades :)
 
 Man får inte ta några bilder där inne men jag tog en liten bild på scenen haha 
 
Vi hade vääldigt bra plattser :)
Musikalen var Amazing, så himla bra, underhållande och bra skådespelare, säger bara om du har barn eller gillar disney så nästa gång du e i nyc gå på aladdin :)
 
När vi kom ut så började det att regna men en bil stod utanför för oss, så den körde oss hem och väl hemma blev det på med pjamas, borsta tänderna och sen hoppa i säng och sova, men oj vilken fin härlig, rolig mysig dag det har varit , alltså familjen wise e inte bra min host family utan dem e som min andra familj <3
 
såg också en polisbil (överallt i nyc) men har inte tagit någon bil på det så blev det idag haha
 
Jiiiaadååå

Kommentera här: