28 april

God morgon, vaknade upp och gick upp och fixade frukost till tjejerna, skjutsade sen Bill och Connor till tåget och sen Kate och sen Charlotte till skolan.
 
Väl hemma packade jag gym väskan och åkte och tränade lite, väl hemma igen blev det att bara ta det lungt med en härlig dusch och sen var vädret så otroligt varm och härlig (plus dem sa att det skulle regna resten av veckan) så satt ute i shorts haah och läste i solen :)
 
Och som det brukar va så har jag bränt ansiktet lite fast jag hade 50 på sunscreen :( men men
 
Sen blev det att hämta upp Charlotte och hennes vän Shawn då det var take a friend with you på Charlottes dans idag. Medan dem dansade så satt jag och skrev på mina två sista uppgifter jag måste görana innan jag e klar med min kurs.
 
Sen efter dans så blev det att skjutsa hem Shawn och sen hem och äta middag, blev Kellis goda chicken soup :)
 
sen gjorde jag inte mycket, tittade på lite tv och sen läste jag lite innan det blev dags att sova
 
Jiiiaadååå

Kommentera här: