Den 28 november THANKSGIVING !

Hej och happy thanksgiving :)
Men det är inte vilken thanksgiving som helst utan i år är det thankshuunuka (vart 1700 år så inträffar det att thanksgiving och chuunuka på samma dag ) så väldigt speciellt :D 

Började dagen med att titta på Macey's thanksgiving parad , jiiiaaddååå den Finns på riktigt, så att titta på den är en tradition och sen efter det varder hundshow som också är en tradition i familjen Wise :)

Sen blev det frukost , allt från hemlagade pannkakor till bagel med ägg :)



Efter det så hade vi det bara mysigt, tittade på hundshowen och spelade spel ock bara umgicks. 

Sen bytte vi om till lite fina kläder och åkte till en mycket fin resturange/slott. 
Vi hade jätte kul i bilen ditt då vi sjöng och hade allmänt fun i bilen. 
Me and Kate
Me and ally (Charlotte, Kate och connors kusin)
Kate and Charlotte

När vi kom fram så stog namnet på en tavla haha
Ser ni : Wise Family

Maten var underbar VÄRSTA buffén 

Efterrätt bordet (Frida , Mikaela ni skulle älska det då dem hade jordgubbar som man doppade i choklad :D )
Åt massa god mat
Kalkon såklart ;)
Mat :) och efterrätt

Vi hade jätte kul och hade också en stund där vi tackade för något. Jag tackade för att jag har hamnat i en sådan fin familj som familjen Wise, hur dem tar hand om mig som en familjemedlem men jag tackade också för att jag har en underbar familj därhemma i Sverige och att jag är så glad att alla är friska och ingen är sjuk eller lider av något. Man kan säga att jag tackade för all kärlek jag får av min stora underbara familj (har ju nu en i Sverige och en i Amerika ;) <3

Sen hade Kelli köpt en slags smällkaramell som man drog i enden på den så small det till lite och sen fick man en lapp med roliga skämt och charader :)

Jag när jag smäller karamellen :)

Här är en bild på stället där vi var och åt våran thanksgiving dinner 

Jag och stället 
Skylt utanför vårat rum vi hade :)
Står Wise family ;)

Sen åkte vi hem efter all god mat. 

Väl hemma så spelade vi lite spel såg på lite tv och bara umgicks. 

Sen gick vi också la oss för imorgon. 

Black Friday tomorrow !!

Bild på mina små söta tjejer
Charlotte och Kate

Bild på alla : Connor Kate och Charlotte 

JIIIAADÅÅÅ

Kommentera här: