31 mars

god morgon
 
Ny vecka, började som vanligt, gick upp 6:45 och fixade frukost och lunch till tjejerna, skjutsade sen Connor till tåget och sen hem och hämta Kate och skjutsa henne till skolan. Sen hem igen och gå ut lite med Cody och sen skjutsa Charlotte till skolan.
 
Idag har jag annars inte gjort mycket, blev att läsa lite och skriva lite läxor  (för komande klass) och bara ta det lungt.
 
Sen kl 3 blev det att hämta upp Charlotte och sen som alla måndagar så åkte vi till hennes dans, medans hon dansade ballet och Jazz så skrev jag lite läxor (måste ju spenadera 2timmar där så då kan man ju använda dem till något bra istället för att inte göra någonting lol)
 
Sen åkte vi he och väl hemma blev det middag och midagen var Ribs, Kelli hade gjort dem själv såååå sjukt gott haha
 
Efter middagen så blev det för att gå ner för mig och läsa lite titta på lite tv och så bara ta det lungt.
 
Kate, Connor och Bill kollade på sista avsnittet av How I met your mother (dem tyckte inte att jag skulle kolla på det då jag bara har sätt ett avsnitt från season 9) 
 
Sen senare blev det att släcka lampan, blir ju gym imorgon med fina Anna :) 
jiiiiaadååå

Kommentera här: