1 juli

God morgon !
 
Vaknade upp med min fina familj.
Blev att duscha och sen ner och äta frukost i hotel frukosten bufen :)
Pankakor idag :)
 
Sen tog vi en härlig dag och chillade vid poolen ,lite luxigt, vi hade poolen för oss själva :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 Syskon kärlek <3
 
sen blev det lite bubble pool och sen tränade pappa och jag på gymmet som dem hade på hotellet :)
 
Efter det att alla hade duschat och fixatsig så blev det att köra till subway för liten lunch 
Och sen tog vi bilen och skulle åka till någon nationall park, och på vägen såg jag något as coolt, Starbucks to go,så alltså drive thru med starbucks, något vi inte har i New York.
 
Sen såg vi också super häftiga trädn, innan vi kom fram till the marin och liten del av national parken, vi stannade inte då vi bara tog lite bilder med miami viewn och sen åkte tillbaka till hotellet, för mer bad, var ju så himla varmt
 
Coola trän
Miami view
nationall park , riktigt coolt, dem varnade för alligatorer 
Man vågde ju inte precis gå över staketet, bara Frida, knäppis haha, hon ville ha en bättre bild på alligator skylten lol
Bilen dem har hyrt
pappa, lisa och frida och mickis <3
 
Sen blev det att åka hem och väl hemma så åt vi dinner på hoteller då dem hade en nacho buffe :) mums
Sen blev det bara att skriva blogg och titta på lite tv och sen sova då vi hade nya äventyr planerade för imorgon och vi behövde gå upp tidigt
 
 
Så härligt att umgås med min fina familj (eller en del av min famij) <3 fast saknar mitt new york såklart och alla vänner , Lea och Anna <3
JIIIAAADÅÅ
 

Kommentera här: