18 maj

Morgon
 
vaknade upp och åt frukost och sen blev det att åka till Rye med Kelli , Kate och Connor till chars dans show :)
 
Chars dansshow, var på en skola
Det här e Joe , som e chars jazz danslärare , men han äger också danskolan plus för många år sen så var han med i cat på broadway :)
Först blev det abller, Char står i mitten alltså fjärde personen från vänster
Sen blev det jazz, med låten Happy by pharell, plus dem hade ballonger 
char , i lila topp
Char i luften hahah :)
 
Efter showen så blev det red mango, när där showen var, alltså i Rye, plus på showen så var också Kellis pappa och hand nya fru där, så vi fikade med dem efter showen
Istället för froyoo, så tog jag lemonad på starbucks och Kelli och Kate tog också något från Starbucks :)
Kelli och Kate
 
Sen blev det att säga hejdå till Kellis pappa och han nya fru och åka hem.
 
Väl hemma så blev det att packa väskan med Annas födelsedags present som jag och Lea skulle fixa (var en scrap book med bilder från vårat usa år tillsammans, men först så gick jag och Lea och åt på Cosí :)
 
Sen gick vi till Cvs och printade ut alla bilderna och sen gick vi hem till henne och satte oss i hennes rum och klistrade och klippte och fixade
börjar sätta in bilder och skriva små söta roliga komentarer :)
Min fina Lea :) <3
Lea skriver..
Lea fixar och jag tar bilder haha
Lite selfie bilder måste man ju haha lol ;)
Klipp försiktikt... lol ;)
 
Sen blev vi klar, plu hon kommer också få ett armband från fossil
 
 
Jag e väldigt säker att hon kommer älska presenterna :)
 
Efter allt jobb, så blev det att gå hem och väl hemma så blev det att titta på Bilboard award with Connor kate och Bill , jag menar my guys was performing ;) 
5SOS (5 Seconds Of Summer)
 
Jag och Connor tittade nästan på hela showen, men runt 11 tiden så blev det att gå och sova i gäst rummet haah
 
måndag imorgon
 
JIiiiaadååå
 
 

Kommentera här: