13 maj

Morgon
 
vaknade upp med ett leende på läpparna och gick upp och fixade frukost och lunch till tjejerna.
 
Sen skjutsade Kelli Connor till tåget så blev för mig och skjutsa Kate till skolan. sen blev det hem och hämta Charlotte och Bill och först skjutsa Bill till ett frukost möte i Larchmont at Stanz och sen Char till skolan.
 
Väl hemma igen blev det att städa undan efter frukost och fixa till mig då jag hade en brunch dejt inbokad ;)
 
Sen ringde Bill och jag hämtade upp honom och sen hem och sen blev det att skjutsa honom till tågstationen och sen hem och då smsade jag lite med Lea innan min brunch dejt kom och hämtade upp mig.
 
Vi hade trevligt, hade brunch på cosí och hade en väldigt mysig stund :)
 
Sen när jag kom hem så tog jag med Cody i bilen och åkte och plockade upp Char från skolan, sen hem och för henne att byta kläder till hennes tennis kläder, sen åkte vi till hennes tennis som e på våran short club.
 
När hon hade sin lektion så satt jag i solen och läste min braiga bok :)
 
Bild
 Char is the blond one in a ponytail :)
 
Efter det så åkte vi hem, blev chinas till middag (order in) för mig, Char, Kate och Kelli, då Bill jobbade till sent och Connor var på Lady gaga concert :)
 
Efter det så blev det kl 8 att åka och hämta upp Lea, och sen åkte vi till Mcdonalds för lite chat och dessert glass :)
 
Efter en härlig pratstund med min fina lea <3 så blev det att skjutsa hem henne och sen åka hem, väl hemma blev det att gå direkt till säng var super trött hahaha nu dag imorgon
 
Jiiaaddååå

Kommentera här: