27 juli

Morgon
 
Vaknade upp och gick upp och fixade frukost, sen blev det att säga hejdå till Connor, som åker iväg nu på camp (3 och 1/2 vecka) och hejdå till Kellis pappa, då jag  inte kommer se honom mer. Nu börjas det alla hejdå ;( ush riktigt jobbig men jag hoppas att jag kommer klara mig igenom det här.
 
Men tog det lite lungt och skrev blogg (sorry har varit lite dålig, men det kommer)
 
Men vid klockan 2 så åkte jag och hämtade upp Lea och sen åkte vi till Gallerian (mall) för lite shopping , då jag hade ett present kort som jag behövde använda haha
 
inne på aeropostiel
VS :)
sen tog vi också lunch där :)
 Lea tog subway och jag tog typ indiska
 och efter lite mer tittande i affärerna så åkte vi hem till mig och chillade tittade på lite film : Pitch perfect och åt lite Oreos (kvar från picniken ) , vi han inte titta på hela filmen då Lea inte kunde vara kvar super länge då hon jobbar imorgon. 
 
Juste köpte ochså på VS ny body spray (jag säger parfym) då jag fortfarnde har kvar i mina men vet att dem e super dyra i sverige (kan bara beställa) så köpte upp mig ett litet lager så jag har plus bästa e att dem e små och enkla att ta hem , man måste ju börja tänka så också haah
 
 
sen tittade jag på lite tv, smsade med honom (skickade lycka till puss till honom, då han har ett big test imorgon) och så, det värsta e att han åker snart hem och det ser ganska dåligt ut om vi kommer hinna träffas innan jag åker , men jag hoppas verkligen att vi hinner träffas en gång till, det e det enda som ejobbigt att dejta i usa... :/
 
men nu vecka och dag imorgon plus på tidag kommer min lilla cupcake entligen hem :) <3 har saknat henne såååååååå mycket <3
 
JIIaaaaddåååå
 
 
1 Daniella 🌙:

skriven

han får väl helt enkelt komma och hälsa på dig i sverige:D

Svar: haha ja kanske det, who knows what gonna happen....
Matilda

Kommentera här: