20 juli och 300dagar i usa !

Good morgon
 
har fortfarande ont i halen, så tog en lååång sovmorgon och sen blev det att ta en dusch.
SEn så var det så att jag tog det lungt hemma, men kände att jag behövde komma ut så tog en promend med Lea, och till Starbucks för lite vatten och bagel.
Sen gick vi lite till och satte oss i solen och bara chilade.
 
Vi försöker att spendera every minut we have free together, då tiden springer iväg och det e snart dags för oss att åka tillbaka... kommer sakna min Lea och Anna sååååååååååååååå mycket :(( <3 
 
men ska inte prata mer om det.
 
Sen gick Lea hem då hon skulle jobba och jag hem och läste min bok.
Sen blev det dinner med familjen eller ja alla utan tjejerna då dem e på camp.
Kellis chicken soup, mycket bra för halsen och oj va gott det e bästa e nog morötterna haha
 
Sen så frågade Bill om jag ville följa med på bio, men kände mig trött så stannade hemma och tittade istället på en film som Connor har hyrt så jag kunde kolla på den, lite läskig var den , men bra..
Kolla inte på den om du ska flyga inom en snar framtid lol haha
 
sen smsade jag lite med lea och så sen blev det att läsa lite innan det vra dags att släcka lampan och sova.
 
Nu när tjejerna inte e här så behöver jag inte precis babysitting Connor, men om han behöver skjuts någonstans så e jag den personen annars e jag free tills Char e hemma, slutet av juli.
 
Jiiiaaaadååå
1 Daniella 🌙:

skriven

Vill du inte förlänga då? :)

Svar: Familjen frågade mig om jag ville stanna 9 månader till men , jag måste tänka på mitt liv och fast jag skulle kunna stanna här 4 ever så måste jag ta tag i saker hemma och plugg och så, men jag säger bara älskar min amerikanska familj, och det kommer göra såååååå ont att lämna dem :`(
Matilda

Kommentera här: