30 april

Good morgon
 
Vaknade lite tidigare än jag brukar (gick upp 6!) och sen blev det att för mig och Bill att åka till port Chester där Kellis Bil var på lagring, så han körde dit och sen fick jag köra hem då han skulle vänta där till dem öpnnade, väl hemma så hade Kelli fixat med frukost och lunch till tjejerna så blev för mig att skjutsa Connor till tåget, och sen hem och hämta Kate och skjutsa henne till skolan.
 
Sen senare skjutsa Charlotte till skolan och sen blev det hem och börja tvätta ...jätte kul... not lol
 
Medans tvätten var i tvätt maskinen så läste jag lite åt lite påsk godis hah (på en onsdag)
mina goda choklad doppade peeps ;)
 
Sen så hade char playdate och Kate blev hem skjutsad då det regnade för mycket för softbolls träning, så jag och Kate tittade på lite tv tills det var dags för mig att åka och hämta charlotte från hennes playdate med Shawn och sen hem och laga middag till tjejerna, blev kyckling och majs och konstigt (nyttigt) ris haha vi alla bojkottade riset lol
 
Sen blev det så att Kelli och Connor kom hem så blev att hämta dem från tåget och sen så tog Kelli Char to bed så blev för mig att gå ner till mig och bara ta det lungt, titta på lite tv och så innna det var dags att släcka lampan :)
 
Jiiaadååå

Kommentera här: