8 maj

God morgon
 
vaknade som vanligt och gick upp och fixade frukost och lunch till tjejerna.
Skjutsade sen Bill till tåget och sen hem och hämta Kate, Connor skulle jag också skjutsa men då han var för seg och Kates skola börjar åtta oc klockan var 7:50 så blev det att jag skjutsade Kate och Kelli tog Connor till tåget.
 
Sen hem igen och städa unnan , sen hade jag och Charlotte mys i soffan med att titta på en liten serige på hennes ipad tills det var dags att också skjutsa henne till skolan.
 
Hem igen , äta lite frukost och sen gick jag ner till movie roomet och tittade på lite tv eller mer snarare tog en nap haha
Då jag hade problem med ryggen i går så sov jag lite dåligt så var ganska trött på morgonen.
 
Sen ringde Lea och berättade att hon var klar, så blev att åka och hämta henne och sen åkte vi till White Plance för vårat ärende, fast först så åkte vi till gallerian och skulle bara KOLLA!! (blir aldrig att bara kolla lol) men kom ut därofrån med tre påsar haah
 
Blev en kjol från mitt favorit märke och sen två hårband och en söt somma hat :) , plus ett linne men ingen bild på det
 
Lea hittade också en söt väska som fall i hennes smak lol (fast hon köpte den inte )
 
Sen blev det vidare på vårat äventyr ;)
 
Sen efter det så blev det att åka hem och lämna av Lea och sen hem och äta lite mat innnan det var dags och packa Charlottes gymnastik väska plus lite snacks och sen åka och hämta Char och Sophie, och sen bege sig till Stamford och gymnastik.
 
Vi kom ditt och hade en timme innan deras lektion började så tjejerna var så duktigta och gjorde sina läxor.
 Och medans dem hade gymnastik så läste jag min (jepp svenska) bok , så bra alltså kan inte lägga ifrån mig den haha säger bara rekomenderar den STARKT!
Sen blev det att åka hem och lämna av Sophie och sen hem och laga mat, då Kelli,Bill och Connor var och tittade på Kates kör koncert, tråkigt att jag och Char missade det men men..
Våran middag
 
Sen var det så att jag skulle lägga Char men Bill kom hem och gjorde det istället så för mig blev det att ta en tidig natt, var super trött och fortfarande lite ont rygg (men inte så mycket )
 
Fredag imorgon
 
jiiiiaaadåååå

Kommentera här: