27 maj

Vaknade upp, gick upp och fixade frukost och lunch till tjejerna , sen skjutsade jag Connor och Bill till tåget och sen Kate till skolan.
Väl hem igen och hämta Char, och skjutsa henne till skolan.
 
Sen blev det hem och bara ta det lungt en liten stund, tills klockan blev 9:30 då jag åkte och plockade upp Lea och sen körde vi till Manhattanville college
Det var så att det var dead line på min uppgift i dag och jag skulle skicka in den igår men pga memorialday så var posten stängd... kalla att jag fick panik först, men kom sen på att jag kunde köra och lämna det personligt istället på tisdagen, så Lea följde med plus hade en lapp att lämna in.
 
Så när vi hade lämnan in alltså så kändes allt så bra , då vi båda e klara med skolan här :D så vi firade det med choklad mjölk och muffin i solen i skolans cafe :)
 
Min sötis <3, så glad för att vi e klara med skolan!!!
Finna skolan, tycker denna bild e väldig bra :)
Choklad mjölk på burk.. super gott haah
 
Sen blev det att åka hem då Lea inte hade så mycket tid, så för mig blev det att åka hem och sitta på våran veranda i det fina vädret och skriva blogg och äta en liten lunch (min macka från i söndags)
 
Sen innan jag åkte och hämtade Char från skolan, så tog jag ut Cody, men han ville inte gå någonstans i värmen lol
Sötis
 Han e sååå vit i det gröna, gröna gräset haha
Min cody cutie <3
 
Sen blev det att åka och hämta Char från skolan och sen hem och byta om till tennis klädder för henne, men vi han säga hej till Kellis vän från scotland som kom idag och hälsa på oss i en vecka, Kirsten, super snäll verkar hon vara :)
 
Bilder från tennisen
 
Jag satt och läste medans hon spelade.
 
Sen blev det hem och då blev det att göra läxorna tillsammans med Char, och då vädret var så fint så bestämde vi oss för att göra dem ute :)
 
My Little cupcake <3
 
Efter det så blev det dinner och efter det så blev det att gå ner till mig, läsa och sen sova
 
Jiiiaadååå
 

Kommentera här: