26 maj, Memorial day

God morgon
 
I dag e det memorial day , så jag e ledig :)
 
Vaknade upp av sms av lea , undrade när vi skulle ses, sen fick också sms av Bill.
 
Blev att fixa mig lite snabbt, sen åkte jag,Bill,Connor och Charlotte och tittade och provkörde två bilar (då min familj ska köpa nya bilar, så ville dem att jag skulle prov köra och se vad jag tyckte, gulligt att dem tänker på mig )
 
Char du får nog vänta lite innan det e dags backom ratten haha :)
 
Vi provkörde först en bil (kommer ejihåg märket) men en stor bil, 8 platser, sen blev det att provköra en Honda, som var super härlig att köra gillar den starkt, så vi kommer nog köpa hondan och sen köpa en ny lika dan bmw som vi har (Kellis bil) fast en uppgraderning :)
 
Sen blev det hem och så kom Lea förbi , och hon hade handlat jordgubbar, melon, läsk och chips och sen gick vi till Manor Park och satt vi vattnet och bara tog det chill :)
Vi skulle gå till bechen, men för att gå ditt så måste du vara medblem lol (bara usa)
 
 
Vi hade super trevligt och stannade där typ hela dagen, eller iallfall till kl var 4:30, då Lea behövde gå hem då hon skulle börja jobba klockan 5:30
 
Jag gick hem, och Kate var på födelsedags kalas, så dem andra skulle äta på short cluben, så Kelli frågade om jag ville med, och självklart ville jag det, så blev att ducsh och klä upp sig (då short cluben har dresscode, no jeans and snekers lol)
 
så här såg jag ut, alltså älskar verkligen min klänning såååå snygg :)
 
Hade inte med mig mobilen ditt så inga bilder sorry
 
Men vi hade dinner där, blev för mig Kyckling och ris i fin sås (alltså allt var så gott och snyggt hah)
 
Sen väl hemma igen så hände inte så mycket, jag var snäll och la Char då hon ville titta på en film med mig i hennes säng, så det gjorde vi , blev teen bech movie
 
Sen när hon hade somnat gick jag ner till mig och läste litte innan det var dag att släcka lampan, tisdag i morgon och ny jobb vecka
Jiiiaadåååå
 

Kommentera här: