22 maj

Morgon
 
vaknade upp och fixade frukost och lunch till tjejerna, skjutsade sen Bill och Connor till tåget och sen Kate till skolan. Sen så var det så att Kelli tog Charlotte och Sophie till skola, hon gick med dem och Cody. 
 
Såå jag började med tvätten, var väääldigt mycket tvätt, började tvätta kl 9 am och var klar 6pm på kvällen... alltså massa tvätt.
 
När tvätten var i maskinen så kom Lea över lite snabbt för lite prat och hjälpte mig med min skol uppgift (den ska vara klar nästa tisdag) Hon e verkligen en super fin vän, Jag hade en dålig dag i går och både hon och Anna märkte att något var fel, så fick också sms av min fina Anna som frågade om allt var bra, så säger bara e såååå lycklig att jag har dem , dem e guld värda , Love you guys<3  
We have know etch other les then a year, but it feels like i have know you guys forever :) <3
 
Bill hämtade upp Char och Anissa från skolan , och då char missade Anissas födelsedags party som var i söndags då Char hade sin dans show, så hade Bill köpt små söta cpcake, och så hade vi ett ljus och så sjöng vi och så fick Anissa blåsa ut ljuset :)
 
Jag tog en cookie dough cupcake :D
Anissa och Char :)
 
Sen så kommer dem ha en talang show i slutet av juni så dem tränade lite på deras dans, dem har låten drive by by Train :)
 
Sen så hade Char en parad för memorial day med sina scouter, men jag stannade hemma med Kate då jag hade min tvätt och plugg att göra men fick en liten bild ( Chars scout trupp) från höger: Shawn,Anissa,Sophie , Char och någon jag inte vet namnet på :)
 
Sen så pluggade jag hela kvällen och efter det blev det att släka lampan och gå ner till mig , då jag kan sova i mitt rum tonight :)
 
Imorgon e det fredag, barnen e lediga från skola (inte connor) och jag ska in till city för Gossip Gilr tour med Kate och Hanna :)
 
Jiiiaadååå

Kommentera här: