15 maj

morgon
 
vaknade upp och fixade frukost och lunch till tjejerna, sen skjutsade jag Connor och Bill till tåget och sen Kate till skolan :) sen Char till skolan och efter det så blev det hem och tvätta, då jag inte kunde tvätta igår pga att jag var med Char till hennes appontmaint.
 
Liten frukost också, Våfflor !!! mums
 
Så blev att tvätta hela dagen, sen vid 3 så blev det att packa väskan med lite snacks och sen hämta upp tjejerna från skolan och efter det åkte vi till deras gymnastik träning, fast vi gjorde ett litet stop på macdonald för toa besök för char och jag passade då på att köpa en milkshake då det var väldigt varmt härligt väder ute :)
 
När tjejerna hade träning så skrev jag på min hw och drack milkshake :)
 
Sen efter det så åkte vi hem, blev att äta dinner och sen gick Char och la sig och jag gick ner till mig och chattade lite med Lea och skrev på hw och lyssnade på musik innan det var dags att sova.
 
Fredag imorgon Jiiiaadååå

Kommentera här: