11 maj, and Happy mothers day, Mamma jag älskar dig <3

Morgon alla glada
 
I dag blev det att gå upp tidigt och fixa till sig, ska bli väldigt varmt och härligt så blir shorts dress och kort tröja nice :) (entligen kan jag börja använda mina sommar kläder )
 
Sen blev det upp och äta en liten frukost
 
Bagel och orange juice :)
 
Sen var char så snäll så jag fick låna hennes mini kånken idag (jepp det var en present från mig till henne när jag kom hit)
 
Sen blev det att gå och möta upp Lea och sen gick vi till tåget och tog tåget till Nyc, där vi mötte upp Anna och melanié för idag så ska vi gå från söder till norr, började i Battery park (där 11 september memorial ligger) och avslutade allt i Central park, det tog ca 4 timmar och 20 miunter, men vi hade några pausar plus lunch break.
 
Coola tjejer, som e redo att gå , va super fint väder så vi hade väldigt tur :)
 
 
Sen hittade vi en cool konst sak som vi tog bilder med lol
 
Efter det så fortsatte vi :)
 
 Jag och min snygga kånken haha skämten idag var om min väska lol dem var ju bara avensjuka på min awesome väska ;)
 
 
 Sen när dem gick in till Starbuck så gick jag in i en super cool godisaffär brevid Starbucks, köpte VÄRLDENS coolaste shoot glas plus två roliga burkar med minpastiller :) lol
 
haha sen fortsate vi vårat äventyr :)
 
Sandwish break for Lea
China Town :)
Parking the car in Nyc lol
 
Little Italy :)
 
Cute art in Little Italy :)
 
We look so perfect standing there, outside American Apparel, lol (if you understand you understnad lol) Just you and me Lea haha lol ;) <3
 
Bethany Mota in NyC :)
Union Square
Sen hade vi lunch pause i union square park :)
 
 
Swedish store Hästen haha , svenska flaggan (jepp kommer fortfarnade ihåg hur den ser ut lol :P
 
Efter lunch pause blev det att gå och denna gån blev det till Time Square
Bryant park
Time Square haha
 
Och efter det så kom vi entligen fram till Central park som var vårat mål, där satte vi oss ner och pustade ut ahah
 
I mål lol
 
 
Sen så gick vi tillbaka till Grand central frö att ta tåget hem men först så hittade vi Leas wine Bar lol haha
 
Sen så vra jag väldigt trött och törstig så blev att köpa en sluhy för mig jordgubbsmak haha
 
När vi var i Larchmont igen så gick lea och jag och hade lunch på chinas resturagen i Larchmont :)
 
Efter det så blev det att gå hem och bara ta det lungt, sen senare så kom familjen hem , men blev för mig att ta en tidig kväll då jag var ganska trött efter vårat äventyr idag, men oj vad oligt och mycket vi har sätt idag, bästa sättet att spändera en söndag med underbara vänner i NYC :) <3
 
Jiiiaaadååå
 
 

Kommentera här: